Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
< späť na článok

Diskusia : Škoda Citigo: Voľte päťku

50 príspevkov
13.03.2012 14:39 / LeoCham nevhodné
hej ludkovia vi sa tu hadate o blbostiach to auto je pre starich obcanou ženi a trosku nateplenich mužou tak tu tie konske sili akurat a podla mna dude na dračku lebo vela ludi uznava skodovku a to su hlavne ti starsi :-)
29.02.2012 23:14 / KomarD-Jeay nevhodné
Zbytocne skarede auto. Za tu cenu su vacsie uzitocnejsie stroje, uz aj s normalnym motorom a nie hrncom, co do stupania musi preradit na 2ku, resp. do prilis velkeho kopca si so sebou treba vozit zavoznika, ktory v pripade potreby bude auto tlacit. Najhnusnejsia skodovka, aka kedy vznikla.
29.02.2012 11:39 / rastomahdal nevhodné
Ano. U takýchto automobilov ide(hlavne) aj o to...!!!
27.02.2012 12:34 / rastomahdal nevhodné
U,týchto autmobilov (ako to už niekto spomenul) ide o to,aby aj tí čo na to "nemajú na nich mali"!!! Takže,bravo ŠKODA!!! Teda u tohto druhu automobilov,nielen, ŠKODA!!! (Y) (Y) (Y) , :-) !!!
27.02.2012 13:18 / tajnostkar36
0
nevhodné
rasto,ale ze tieto peniaze su aj vacsie auta
27.02.2012 20:24 / Kenichirou
0
nevhodné
ovšem, ale to nic nemění na situaci, že se takový prckové prodávají a budou prodávat. důvodů je víc, ne pro každého je velikost vozu nejdůležitější, někdo jezdí sám, jinej zas neumí parkovat, další udělá pro co nejnižší pojistku cokoliv... a tak dále. v Čechách a na Slovensku to zatím nemáš, ale koukni se jak to vypadá v metropolích Evropy. zóny se zákazem vjezdu vozům s vyššími hodnoty emisí CO2. od nich se krom pojištění odvíjí i poplatky za parkování nebo vjezd do centra a do jednotlivých zón. na oplátku, když vypouštíš méně než 99g neplatíš vůbec nic. a to je tedy nemalý důvod, proč někdo sáhne po prckovi. jsou místa, kam ti prostě s V6 pod kapotou nepovolí vjezd a můžeš být i nevím kdo...
01.03.2012 08:33 / T-birds
0
nevhodné
suhlasim.. neviem preco sa mnohí tak ohanaju velkostou auta, alebo konkretne kufra. Na bezne nakupy v marketoch to uplne staci a televizor, alebo pracku si ludia nekupuju kazdy den, aby len koli tomu si kupili velke auto. Ja mam Toyotu aygo a som s nim nadmieru spokojny. A kto si mysli ze trojvalec je sra-ka, tak nech si to najprv vyskusa a potom hovorí... do 1,2 litre je to urcite najlepsie riesenie, skoda ze nato prisli az teraz.. a ani jazdou mimo mesto nikomu nezavadziam. V meste sa s tym parkuje a jazdí perfektne. Je to upny zazitok v preplnenych mestach mat krpca ako velke auto. A to ze clovek raz doroka ide na dovolenku.. no boze.. nejak to tam napracem, snad ten jeden den z 365 dni nejak vydrzim, vlastne dva, lebo aj cesta domov. ale dalsich 363 dni v roku su to len same vyhody. mat male ako velke auto.
27.02.2012 11:21 / hadianoha nevhodné
1. postreh - všimli ste si interiér ? Mne pripomína 120L :D ten texturovaný plast palubovky , okrúhle výduchy ventilácie .... 2. postreh - k tomu dizajnu. mne osobne sa vôbec nepáči. OK, VW UP je akože ,,imidžový" , seat Mii je podľa môjho názoru ,,pekný", ale kam mám zaradiť toto. ????? Otázka znie, ako veľmi sa mohli dizajnéri Škodovky vyblázniť z pohľadu ekonomiky výroby, ale asi si moc námahy nedali. Ale bojím sa jedného a to: ,,Citigo je prvým vozidlom nakresleným podľa novej dizajnovej filozofie a je prvou sériovou Škodou s novým logom."
27.02.2012 02:02 / kidon nevhodné
Ako hovorí ten ujo v reklame: "Voľdzvágnnn... dasssss ótó..."
27.02.2012 01:32 / kidon nevhodné
Takže výrobcovia chcú za 6 rokov predávať o polovicu áut viac ako dnes, plechovica dokonca skoro dvojnásobok... Ako sa dá na už teraz nasýtenom trhu predať o 50 až 100% viac tak dlhodobého tovaru, ako sú autá? Napríklad skrátením ich životnosti? Takže konečne vieme, prečo sa dnešné autá vyrábajú práve také, aké sa vyrábajú - aby náhodou nevydržali oveľa dlhšie, ako do konca leasingu (N)
27.02.2012 20:37 / Kenichirou
0
nevhodné
to s tou životností je trefa do černého! ;-) čím dál, tím je to horší. každej chce nejnižší cenu ale přitom nikdo nechce slevit ze svých nároků. auta jsou pak kvůli komfortu ale taky emisím a bezpečnosti pořád složitější a složitější. jak ale docílit nízké ceny? šetřit kde to jen půjde: na technologii a vývoji, ve výrobě, u dodavatelů, u přepravců... a pak se nestihneš divit, že tvůj novej auťák se po§ere již při 30 000 km, zatím co tvůj předchozí z 90. let (bez elektronických vymožeností, splňující normu Euro2) vydržel bez problémů 300 000 (a někomu možná slouží i dál)... :-)
27.02.2012 13:20 / Pribik
0
nevhodné
skus dnesnemu zhyckanemu spotrebitelovy povedat ze "kupte si auto za 120 000 eur a bude vam fungovat dozivotne" ( nebavime sa o top triedach ale o "beznom" aute) tak ta posle doprdele s tym ze ale "on si sce za par rokov aj tak kupyt nove, lebo je to nove"
26.02.2012 17:25 / kuras32 nevhodné
ako citam, sami odbornik... mali by ste si uvedomit, ze toto auto je pre zenu a do mesta... na co tam chcete vysoky vykon alebo velky kufor, ked 95% jazd pojde to auto obsadene jednym pasazierom s jednou kabelkou... ok, baba bude mat mozno dve. to auto bude kupovane ako druhe ak nie tretie do rodiny... ale treba uznat, chlapci z pokecu maju urcite lepsi prehlad a urcite vedia viac ako vedenie VW group (Y)
29.02.2012 22:59 / KomarD-Jeay
0
nevhodné
Zeny take ohyzdne hnusne auto chciet nebudu. Motor je otrasny, na cesty mimo mesto nevhodny, do mesta si to zase ziadny chlap nekupi. Ako rodinne auto sa to pouzit neda. Takze je to vlastne hnusne zbytocne auto.
03.03.2012 12:22 / Kenichirou
0
nevhodné
Až za pár let výsledky prodeje ukážou, zda to byl zbytečný vůz nebo ne. Zatím to jen vypadá na zbytečný příspěvek od tebe ;-).
27.02.2012 01:33 / kidon
0
nevhodné
kuras, a žena nemôže mať v meste auto? To je nejaké nové nariadenie, že ženy neslobodno posadiť do auta, len do nejakých plechovíc vyplnených plastami?
26.02.2012 18:35 / tajnostkar36
0
nevhodné
kura,mas pravdu vo vyuziti toho auticka,ale odbornici vw uz zostrojili napr lupo,ci phaeton,ktore sa teda nevelmi ujali... tym chcem povedat,ze aj majster tesar sa utne...
26.02.2012 19:32 / Kenichirou
0
nevhodné
Ani ne, tesař jenom dělal, co se mu řeklo. Je známo, že king Freddy Píč (pravým jménem Ferdinand Piech) je osobou velice ctižádostivou a možná by byl i dobrým studijním materiálem pro Dr. Freuda, jelikož je asi posedlý velikostmi. Zrovna on má "na svědomí" Phaetona a všechny snahy rozšířit tolik nenáviděné impérium VW na největší svého druhu ve vesmíru :-DD. Ale zpátky k Citigo. Souhlasím s kuras32, tohle mini je určeno pro racionální a ne pro emocionální klientelu. Svým rozměrem a provozními náklady se hodí pro svůj účel: 5 km do práce, 3,5 pro děti do školy, další 2 km do obchoďáku a domů mnohem víc, než-li nejnovější tříturbové BMW X6 (mimochodem, se stejným vnitřním prostorem jako tahle Škoda). Anebo nějaký jiný sedan střední třídy jakékoliv prémiové značky. Totiž, ne všichni mají potřebu být na křižovatce první, předvádět se před sousedy nebo zapůsobit na mladé šťabajzny, co dávají přednost tvému fáru (a kontu v bance) před tebou samotným ;-). Pro fungování s autem ve městě jsou mnohdy důležitější věci a jiné priority...
27.02.2012 01:49 / kidon
1
nevhodné
Piech sa zviditeľnil viac krát. V 70.-tych rokoch dal vo Forde bez vedomia vedenia a majiteľov vyvíjať 750k motor. Vyhodili ho. V 80.-tych rokoch sa preslávil, keď za účelom zakrytia spotreby oleja testovaného AUDI prikázal pri servise po 30 000km vymeniť motor. V 90.-tych rokoch sa pripomenul keď sa snažil na poslednú chvíľu zrušiť rokovania medzi BMW a Vicekrs, ktorí vtedy vlastnili Rolls Royce. Chcel to kúpiť pre seba, spolu s Bentley. BMW nato odmietlo naďalej dodávať RR svoje motory V12. Nasledoval taký poprask, že idiot Piech sa musel stiahnuť a RR nakoniec predsa len kúpili BMW. No a v tomto tisícročí sa ten megalomanský psychopat zviditeľnil hneď dva krát, dvomi kapitálnymi prepadákmi - Phaeton si už spomínal, druhým je ten hnusný Výron za 1,5 milióna eur, ktorého náklady na vývoj (a hlavne na problémy s aerodynamikou, kvôli ktorej bol predaj Výronu odložený o neskutočných 6 rokov!) radšej nikdy nezverejnili, a ktorý dostane na okruhu na frak od každého šporťáku od 70 000 eur vyššie. Megalomanská kravina za cenu päť Ferrari, ktorého maximálka je využiteľná len na Soľnom jazere v Utahu. Celý Piech a jeho VW má len jedno šťastie - že ľudia už 20 rokov kupujú tie jeho kýble zo zotrvačnosti, lebo si ešte nevšimli, že v pomere cena/ponúkaná kvalita, sú koncernové autá to najhoršie na trhu. A to sa radšej ani nebavme o ich poruchovosti a o tom, že roky suverénne kraľujú všetkým rebríčkom ukradnutých áut - a celému koncernu na čele s Piechom je to už celé desaťročia srdečne u riti... (N) (N) Situácia, v akej je značka VW má vo svete len jednu analógiu, a tou je značka Harley Davidson - najhoršia značka motocyklov na svete (ak sa nebavíme o Indii a Číne), ale ľudia to stále kupujú, lebo počuli, že vraj kedysi to bolo dobré.......
27.02.2012 20:55 / Kenichirou
0
nevhodné
taky trefa! ;-) nejvíc se mi ale líbilo, jak mooooc chtěl převzít v loňském roce značku Suzuki, a jak mooooc mu to nevyšlo :-D ...a víš co jeď nejnovější Freddyho noční můra? :-D PSA (2. největší výrobce v Evropě)! jak je již světu známo, PSA plánuje alianci se značkou Opel patřící koncernu GM. pokud by z tohoto něco opravdu vzniklo, v Evropě to bude nová automobilová jednotka a VW se svou "velikostí a majestátem" poklesne na nepředstavitelné 2. místo co do počtu vyrobených vozů. a Freddyho z toho nejspíš kvalitně šlehne :-D. docela rád bych byl přitom :-D. ale jedno se musí Volkswagenu nechat. má vynikající, ale opravdu vynikající marketingové oddělení. ten tvůj fonetický přepis jejich sloganu tam nahoře mluví za sebe :-). jim prostě to vymývání mozků jde mnohem lépe, než americké vládě. a to už je co říct :-D.
27.02.2012 07:38 / tajnostkar36
0
nevhodné
kidon,preto nemam rad vw. a nechapem zaslepenych ludi,co tvrdia,ze vw su najlepsie auta na svete. mal som znameho,ktory kupil nove polo 1,4. po 20000km menil gumy,lebo mu ich dralo. dal si to opravit,ale dralo dalej aj tak,i ked uz vydrzali 30000. dalsi kamos si kupil nove polo 1,2,auto mal asi rok aj pol. isiel s nim z plateneho parkoviska a pri cakani,nez sa mu otvori rampa v nom len treslo a motor sa rozsypal. nemal najazdenych ani 30000km. no a do tretice novy golf IV 1,4. chlapik pri jazde z chalupy dolu cestou brzdil vzdy motorom a isiel na dvojku. musel ju zaradit po ceste asi 3-4x,podla toho,kolkokrat mu rychlost vyskocila. co sa tyka harleya.. som motorkar a harley je fenomen. ked som sa majitelov pytal,preco kupuju take sracky,ked su v tom stale vlezeni a nieco opravuju. a odpoved? to patri k harleyu,to je zivotny styl.. no... tazko k tomu nieco dodat...
26.02.2012 21:04 / tajnostkar36
0
nevhodné
myslim,ze vo svojej podstate aj tak sme na jednej kolaji,len s mensimi vyhybkami... ale napisal si to velmi dobre))))
26.02.2012 17:18 / Lukas357951 nevhodné
no ale akoze hnusne auto ani zadarmo by som ho nechcel :-( (N)
27.02.2012 01:56 / kidon
0
nevhodné
Uvidíš koľko ich bude jazdiť. Ľudia nemajú schopnosť samopstatného úsudku - ak na to bude dostatočne veľa reklamy, bude sa to predávať, aj keď je každému hneď jasné, že je to črep. Stačí ľudí presvedčiť, že je to imidžovka a že budú "in", ako v "mestuodolnom" (čo vlastne znamená že auto je tzv. "mestuodolné"??) Nissane Skackaj, ktorý má tú obrovskú výhodu, že sa v ňom môžeš uhýbať, ak budú potrubia po tebe strieľať varebné gule... A nikomu nedôjde, že tú reklamu vlastne platí on. A čím viac reklamy, tým menej peňazí ostalo výrobcovi na vývoj a na kvalitné materiály. Na prvý pohľad paradox, ale ono je to tak - čím horšie auto, tým má viac reklamy. Lebo ak je značka dlhodobo na úrovni, reklamu nepotrebuje. Maximálne pár mesiacov raz za 6-7 rokov, ak uvádza na trh nový model. A čože má najviac reklamy, a ktoré značky najviac sponzorujú všetky možné športy? Škodovica a kórejci.
14.04.2012 15:46 / zemjak2
0
nevhodné
BMW potom musi byt pekne na hovno auto, ked ma tolko reklamy :)
27.02.2012 21:13 / Kenichirou
0
nevhodné
asi zde nenapíši žádnou novinku, ale tahle reklama má taky vliv na výsledek testů různých aut. představ si, že jsi vydavatelem motoristického časáku. třeba zmiňovaná Škoda nebo korejci ti měsíčně cálují 4000 eur bez DPH za to, že na každé třetí straně je napsáno: Nové myšlení, nové možnosti nebo taková ta 7-letá záruka... která už je taky docela trapná... ale zpátky. najednou chceš udělat srovnávací test segmentu B. ale co teď? kdo bude vítěz? žádný strachy, účetní ti pomůže srovnat výsledky. ukáže ti přehled, která značka kolik zaplatila za reklamu ve tvém časáku za předchozí kvartál. no a pořadí aut ve velkém srovnávacím testu je tímhle na světě. byl bys přeci pitomej, kdybys svého největšího zákazníka šoupnul na konec pořadí, kam teda Fabie rozhodně patří! Simply Clever, ne? :-)
27.02.2012 20:09 / mirozv
0
nevhodné
"Lebo ak je značka dlhodobo na úrovni, reklamu nepotrebuje." Dávno som nevidel reklamu na Ladu ;-D ;-D
26.02.2012 15:47 / martinBikeSp nevhodné
No tak toto je už sila, čím ďalej tým horšie hodnotim po stránke výzoru. Vyzerá to ako nejaká kórejska sračka. rumunská dacia vypada lepšie. Asi si v škodovkeneveia dať do kopy vzhlad a malé rozmery auta. fiat 500 mini coper su male auta a vyzeraju skvele ale toto je hnus
26.02.2012 19:46 / Kenichirou
0
nevhodné
Ovšem, 500-ka nebo Mini jsou imidžové vozy. U Citigo, Up! a Mii (rovněž tak i u kolínských trojčat) design ustoupil účelu. Zkus si sednout dozadu ve Fiatu 500 nebo Mini... Jasně, promiň, já zapomněl, tam dospělý člověk sedět nemůže, páč tam nevleze ;-). A o prostoru pro zavazadla ani nemluvě...
26.02.2012 15:36 / tajnostkar36 nevhodné
podla komentarov ma citigo uspech zaruceny))))) ale tiez si myslim,ze radsej dolozit napr 2000€ a kupit trosku vacsie auto. sice do mesta je to super,ale tak za 4500€,nie za takuto sumu
26.02.2012 19:11 / Kenichirou
0
nevhodné
Jako, nic ve zlým, ale máš ponětí co všechno obnáší vývoj a výroba (jakéhokoliv) vozu? Vždyť ani evropská verze Tata Nano nemá šanci na prodej v takových cenách. http://zavolantom.autozor.sk/2010/06/08/tata-nano-europa-najskor-v-roku-2013/
27.02.2012 07:41 / tajnostkar36
0
nevhodné
kidon mi porozumel
27.02.2012 01:57 / kidon
0
nevhodné
On nepíše o reálnej predajnej cene, ale o úžitkovej hodnote vozu :-D A tá je naozaj niekde okolo 4000 eur... Možno ani tam nie.
27.02.2012 21:21 / Kenichirou
3
nevhodné
žádný vůz nemá užitnou hodnotu vyšší než je jeho prodejní cena. auto je prostě nejhorší investice (ženatí chlapi by mě možná vyvedli z omylu :-D), protože nejvyšší hodnotu má když si jej koupíš. pak rychle klesá až do doby, kdy začne mít šanci aby se z něj stal zajímavý veterán :-D
26.02.2012 15:07 / miroslavhreno nevhodné
Nesedel som neviezol som sa a ani nazivo nevidel, ale mam pocit, ze to bude prepadak ako Lupo/Arosa. Skaredsiu skodovku som este nevidel mozno ak Fabia verzia Junior cierne plasty, ale raketa pod kapotou stvorvalec 1.0 zrychlenie 0-100km/h asi 20 sekund :-| to bola rovnako hrvoza. Aj ked ma Fiat 500 uz par rockou za sebou je urcite krajsi a navrch bude mat nielev v dizajne. C1,107,Aygo,i10 je ich dost v tejto kadegorii a viac sa predavaju urcite auta o triedu vysie, co nestoja o moc viac, ale ponukaju lepsie jazdne vlastnosti a porovnatelnu spotrebu tak aj preto neocakavam vysoke predaje. Nemecky koncer vsak chce ma zaplnenu kazdu triedu tak vytiahol tieto skatule... (N)
26.02.2012 14:58 / anaxagoras nevhodné
špatný dizajn, ale vazne odpad, to kto dizajnoval? hnus sk rael org, tinyurl.com/s35un - mimozemstania vytvorili život na Zemi,pozri webku a stiahni si knihu "Posolstvo Mimozemstanov" od Raela zdarma...
27.02.2012 01:59 / kidon
0
nevhodné
Musíš do všetkého pchať tie tvoje idiotské reklamy? Tie somariny si ponúkaj tým čo si kúpia Citigo, Miiiiiiiii a podobne - to je tvoja cieľová skupina, všetkému naletiace ovečky (N)
26.02.2012 19:02 / Kenichirou
0
nevhodné
Šéfdesignér Škody je Slovák Jozef Kabaň, ale těžko říct, do jaké míry mohl ovlivnit tvary Citigo, jelikož jde o projekt tří značek...
26.02.2012 14:56 / Warx182 nevhodné
vobec to nevypada ako vw Up! ;-D ;-D ;-D
02.03.2012 18:27 / amareto5
0
nevhodné
NEVYZERA
26.02.2012 19:03 / Kenichirou
0
nevhodné
Máš pravdu, žádná podobnost tam není :-D. http://farm8.staticflickr.com/7201/6785965022_94f595106f_b.jpg
26.02.2012 21:07 / tajnostkar36
0
nevhodné
a tebe sa podobaju? ved kazde ma inu farbu))))
26.02.2012 14:55 / teenmann nevhodné
za 7.200 eur nech si ju strcia za klobuk za tolko penazi mozete mat auto o akom snivate..a nie tuto budku pre vtakov
26.02.2012 17:06 / Pribik
0
nevhodné
ja si tiez myslim, kupis si nove citigo ale aj tak budes slintat za jazdenkou 220cdi :)
26.02.2012 14:47 / weymouthes nevhodné
Spotreba 5,5 litra v teste sa mi vidí dosť vysoká vzhľadom na objem motora a veľkosť auta :-0
27.02.2012 02:01 / kidon
1
nevhodné
Ten škopek nemá jedinú pozitívnu vlastnosť, kvôli ktorej by stál za kúpu... To si snáď kúpi niekto len ako svoje prvé auto v živote, lebo kto už v niečom normálnom sedel, nebude chcieť UpDown, Citigogo a Miiiiiiiiiiiiiiiiiii ani na fotografii.
26.02.2012 19:39 / Kenichirou
0
nevhodné
Jenomže spotřeba atmosférického motoru není přímo úměrná jeho zdvihovému objemu. Nelze očekávat že litrový motor bude mít zákonitě dvoulitrovou spotřebu. Menší motor prostě musí vynaložit víc námahy na rozjetí auta, i když malé auto neváží třeba tunu a půl...
27.02.2012 14:09 / weymouthes
0
nevhodné
No tak ale čakal by som 4 - 4,5 l, ale nie 5,5 l
27.02.2012 21:31 / Kenichirou
0
nevhodné
měření spotřeby ve skutečném testu vypadá jinak. na prezentacích nemají novináři možnost ověřit spotřebu měřením nebo výpočtem dle dotankovaného paliva. spoléhají pouze na údaje palubních počítačů, a jelikož všichni víme, jak jsou tyhle počítače "přesné" :-), myslím, že ve skutečnosti to auto mělo spotřebu nejmíň o půl litru větší ;-). a ještě něco, řekl bych, že ty auťáky byly nový s nezaběhnutým motorem. ze začátku má většina motorů vyšší spotřebu, ta se pak ustálí...
26.02.2012 14:38 / calata nevhodné
pozrel som si ten test na čt1,hm ,myslím že v reale by som neprišiel o nič,dosť podpriemerne jazdne vykony,pri plnom obsadeni do kopca na dvojke,minimum batožiny,ochrana posadky na vlastne riziko,využitie tak pre ženu na nakupy,a spotreba nič moc....dakujem neprosím
Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Aktuality.sk Šport.sk Mobilmánia.sk Živé.sk Čas.sk Adam.sk

Futbalisti Legie Varšava zaznamenali tretie víťazstvo v L-skupine Európskej ligy UEFA 2014/2015.

Video: Ondrej Duda krásnym gólom rozhodol o víťazstve Legie

Operátor rozširuje ponuku svojich vianočných akcií.

Telekom: 2x paušál za cenu jedného

Smútok a žiaľ im zostane v srdciach do konca života. Rodičia hokejistu Miroslava Hlinku († 42) sa stále spamätávajú zo smrti svojho milovaného syna.

Mama Miroslava Hlinku († 42) prehovorila

Vznikli pred storočím, zažili aj filmový úspech a dnes sú späť v novej podobe.

Legendárni Gremlinovia sú späť: Spoznajte ich a vyhrajte super ceny!
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×