Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
< späť na článok

Diskusia : Citroën DS4 R: 265 koní v štýlovom balíčku

5 príspevkov
09.03.2012 00:52 / aNdejkOoOo nevhodné
krása :) ale tie koncovky výfukov mohli byť podľa mňa agresívnejšie ladené ... sú také strohé
08.03.2012 15:17 / rastomahdal nevhodné
Dnes,by sa aj mala začať WRC Rallye Mexico,tak budem držať palce Sebastiánovi a Danielovi,ktorých výstavný špeciál som na Vašej fotografii zo stánku CITROÉN tiež zahliadol...!
24.02.2012 20:04 / DJPierre9 nevhodné
Toto je tak sexi auto :) ak jazdí tak dobre ako vyzera stane sa mojim cieľom :D
24.02.2012 15:16 / Jou.LA nevhodné
Podľa správy, ktorú včera uviedol Citroen cez Twitter motor má mať objem 1,6 l a výkon 256 koní.. :-) Samotný Citroen dnes ráno o 9:00 zverejnil na Twitter-i prvú fotku, postupne dopĺňal ďalšie, a nakoniec na svojej Facebok-ovej stránke zverejnil celú fotogalériu...
24.02.2012 18:11 / m.pokryvka
0
nevhodné
Dobrý deň, máte pravdu, Citroën už novinku oficiálne predstavil. Článok čoskoro aktualizujeme s oficiálnymi údajmi a fotografiami. Vďaka za upozornenie.
Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Aktuality.sk Šport.sk Mobilmánia.sk Živé.sk Čas.sk Adam.sk

Už necelých 24 hodín po ostrom zápase so Sibirom Novosibirsk nastupujú hokejisti Slovana Bratislava na svoj ďalší domáci zápas proti Amuru...

ONLINE: HC Slovan Bratislava - Amur Chabarovsk

Prinášame prehľad toho najzaujímavejšieho, čo sa udialo u mobilných poskytovateľov v poslednom mesiaci.

Operátori: Akcií pribúda, nový hráč mešká

Včerajšia hádka farmárom zjavne nestačila. Pustili sa do seba aj pred moderátorkou Kvetkou Horváthovou!

Vojna na Farme, súťažiaca sa zrútila

Patrí k najväčším v Európe. V marci začali s inštaláciou jedinečného ďalekohľadu v observatóriu SAV na Skalnatom plese.

Tatranský ďalekohľad za milión nás chráni pred asteroidmi
Prihlásenie