Po protestoch, ktoré kontroverzná reklama vyvolala, sa majiteľ posilňovne ospravedlnil a fotku z Facebooku stiahol. „Dajte kalóriám zbohom,“ stálo pod fotkou koľají vedúcich k bráne niekdajšieho tábora smrti.
Proti umiestneniu fotografií z miest, kde nacisti počas druhej svetovej vojny zavraždili najmenej 1,1 milióna ľudí, sa postavilo poľské ministerstvo zahraničia. „Ministerstvo túto škandálnu reklamu odsudzuje,“ povedal jeho hovorca Marcin Bosacki.
Poľský veľvyslanec v Spojených arabských emirátoch poslal protest Britovi Philovi Parkinsonovi, majiteľovi posilňovne. „Stále viac nás znepokojuje ignorancia a názory generácie, ktorej je zrejme cudzie základné pochopenie toho, čo bol holokaust, keď jej príde prijateľné využiť túto historickú tragédiu ako fígeľ na upútanie pozornosti na chudnutie,“ cituje Poľský rozhlas Abrahama Foxmana, šéfa americkej Ligy proti hanobeniu, ktorý sám prežil holokaust.
Potom, čo kvôli reklame vypukol medzinárodný škandál, majiteľ posilňovne priznal, že urobil chybu a ospravedlnil sa. No v rozhovoroch pre americké médiá tvrdí, že reklama bola nesmierne účinná. „Nastala situácia, kedy som bol naštvaný, že nedokážeme uspokojiť dopyt zákazníkov,“ povedal Parkinson.