Bozk Andyho Carrolla je len jednou z mnoha chýb, ktoré počítačová hra FIFA 2012 vytvorila. Raz padne cez seba desať hráčov, potom behajú s otočenými nohami nahor, inokedy brejkujú alebo sa bozkávajú.
Hra obsahuje viacero chýb, ktoré sú spôsobené novým vývojom správania sa hráčov. Ich pohyby a zákroky majú byť reálnejšie, no snáď nikto nepočítal s tým, že budú reálne až príliš. Predsa len bozky na ihrisko nepatria. Pozrite sa, aké rôzne nedostatky hra má.
FIFA 2012 je navrhnutá tak, že pracuje s údajmi ako sú hmotnosť, ohybnosť či postava hráča a tiež rozlišuje, či sú pri sebe viacerí hráči alebo sa pri lopte nachádza futbalista len sám. Problém je predovšetkým v tom, že softvér občas nevie rozoznať v tisíckach animácií a rôznych kombinácií faktorov hry, čo spôsobuje viacero nepredvídaných reakcií a nezmyselných pohybov.
Aj keď vyzerá, že Carroll boskáva Fabianskeho, nie je to celkom tak. Sú len blízko seba, pričom obaja padli na zem a narazili do seba. Každopádne sa dá na tom aspoň dobre zasmiať.