Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Toyota modernizuje sedan Corolla

Štvordverové vozidlo nižšej strednej triedy sa zmenilo najmä v tvári. Konzervatívne línie prednej časti sú minulosťou.
3 28.03.2016 / Marek Pokrývka

Zhruba pred rokom Toyota omladila kompakt Auris, ktorý dostal najmä modifikované predné partie a menší prepĺňaný motor. Príbuzný sedan Corolla si na medzigeneračný facelift ešte musel počkať. Netrvalo to však dlho, japonská automobilka teraz modernizuje aj tento model.

Toyota Corolla po medzigeneračnom facelifte 3 fotografie v galérii Toyota Corolla po medzigeneračnom facelifte

Štvordverové vozidlo nižšej strednej triedy sa zmenilo najmä v tvári, dizajn je teraz podstatne výraznejší. Konzervatívne línie prednej časti sú minulosťou. Corolla má po novom ostro rezané svetlomety s LED technológiou doplnené prepracovaným nárazníkom, vzadu sa objavili koncové svetlá s novou grafikou. Výrobca okrem toho osviežil ponuku diskov kolies s rozmerom 16 až 17 palcov.

Fotografie interiéru automobilka zatiaľ neukázala, vo svojej správe však spomína niekoľko úprav vybavenia. Chýbať nesmie bezpečnostný systém Toyota Safety Sense. Viac detailov sa pravdepodobne dozvieme pri príchode zmodernizovanej verzie sedanu na trh, ktorá sa odohrá v lete.


Najnovšie články
Neuveriteľné: Trabant v sexi kalendári

To najlepšie čo Mercedes-Maybach zvládne. Obrnený S600 Pullman Guard stojí viac než milión eur, čo za to ponúkne?

Pullman S600 Guard: Odolá aj výbuchu bomby

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 25. septembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Štúdia by mala vychádzať z hatchbacku i30. Očakávať pri nej môžeme nielen radikálne tvary, ale tiež silný turbomotor.

Hyundai avizuje športový koncept RN30

Prototyp VBB-3 s výkonom asi tritisíc koní šiel na soľnom jazere maximálnou rýchlosťou 576 km/h, finálny výsledok sa však počíta priemerom z dvoch jázd.

Venturi prekonalo elektrický rekord

Starostlivý majiteľ na svojej Škode 100 najazdil len 17 000 kilometrov a potom ju zamkol v garáži. Po 35 rokoch uzrela svetlo sveta a žiari ako nová.

Skvost skrytý v garáži: Škoda 100 z roku 1970

Úsek D3 Svrčinovec – Skalité sa stavia v polovičnom profile, v dĺžke 11 265 metrov.

Dostavba úseku D3 má polročný sklz
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×