Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG C63 sa otvoril nebu

Špičková verzia kabrioletu napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Ponúkaná bude v dvoch naladeniach.
14 12 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Ženeva znamenala ďalší prírastok v rodine stuttgartskej triedy C, pribudol do nej štýlový kabriolet. Ten vo veľkej miere vychádza z vlani uvedeného kupé. Mercedes-Benz ho uviedol s viacerými motorizáciami, no špičkový osemvalec ponechal iba uzatvorenému variantu. Táto situácia však nevydržala dlho. Na newyorskej pôde sa Mercedes-AMG C63 taktiež otvoril nebu.

Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení 14 fotografií v galérii Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení

Špičková verzia vozidla do bodky napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Karoséria s plátennou skladacou strechou je vybavená nafúknutými blatníkmi a agresívnejšie tvarovanými nárazníkmi. Špecifická je maska chladiča, lišta na veku batožinového priestoru i štvorica hranatých výfukových koncoviek. Disky sa taktiež zmenili. Na automobile nájdeme viacero označení, ktoré nechýbajú ani vo vnútri. Interiér môže byť vybavený škrupinovými sedadlami.

Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami 14 fotografií v galérii Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami

Kabriolet bude ponúkaný v dvoch naladeniach, rovnako ako ďalšie tri karosárske varianty s pečaťou Mercedes-AMG. V základe ponúkne výkon 350 KW (476 k). Voľba drsnejšieho vyhotovenia nesúceho písmeno S disponuje štvorlitrový biturbo osemvalec porciou 375 kW, teda 510 koní. Zároveň sa môže pochváliť samosvorným diferenciálom. Samozrejme, oba modely majú oproti klasickému otvorenému Céčku športovejšie nastavený podvozok a silnejší brzdový systém.

 Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli 14 fotografií v galérii Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli

Z dôvodu vyššej hmotnosti je novinka o niečo pomalšia než identicky motorizované kupé. Šprint z pokoja na stovku trvá slabšej verzii 4,2 sekundy, C63 S to zvláda o desatinu rýchlejšie. Maximálna rýchlosť je v prípade oboch modelov štandardne limitovaná na 250 km/h, no dá sa posunúť na cifru 280. Posledným dôležitým číslom je cena, tú sme sa však zatiaľ nedozvedeli. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať v teritóriu 80- až 90-tisíc eur.


Najnovšie články
Neuveriteľné: Trabant v sexi kalendári

To najlepšie čo Mercedes-Maybach zvládne. Obrnený S600 Pullman Guard stojí viac než milión eur, čo za to ponúkne?

Pullman S600 Guard: Odolá aj výbuchu bomby

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 25. septembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Štúdia by mala vychádzať z hatchbacku i30. Očakávať pri nej môžeme nielen radikálne tvary, ale tiež silný turbomotor.

Hyundai avizuje športový koncept RN30

Prototyp VBB-3 s výkonom asi tritisíc koní šiel na soľnom jazere maximálnou rýchlosťou 576 km/h, finálny výsledok sa však počíta priemerom z dvoch jázd.

Venturi prekonalo elektrický rekord

Starostlivý majiteľ na svojej Škode 100 najazdil len 17 000 kilometrov a potom ju zamkol v garáži. Po 35 rokoch uzrela svetlo sveta a žiari ako nová.

Skvost skrytý v garáži: Škoda 100 z roku 1970

Úsek D3 Svrčinovec – Skalité sa stavia v polovičnom profile, v dĺžke 11 265 metrov.

Dostavba úseku D3 má polročný sklz
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×