Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG C63 sa otvoril nebu

Špičková verzia kabrioletu napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Ponúkaná bude v dvoch naladeniach.
14 12 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Ženeva znamenala ďalší prírastok v rodine stuttgartskej triedy C, pribudol do nej štýlový kabriolet. Ten vo veľkej miere vychádza z vlani uvedeného kupé. Mercedes-Benz ho uviedol s viacerými motorizáciami, no špičkový osemvalec ponechal iba uzatvorenému variantu. Táto situácia však nevydržala dlho. Na newyorskej pôde sa Mercedes-AMG C63 taktiež otvoril nebu.

Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení 14 fotografií v galérii Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení

Špičková verzia vozidla do bodky napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Karoséria s plátennou skladacou strechou je vybavená nafúknutými blatníkmi a agresívnejšie tvarovanými nárazníkmi. Špecifická je maska chladiča, lišta na veku batožinového priestoru i štvorica hranatých výfukových koncoviek. Disky sa taktiež zmenili. Na automobile nájdeme viacero označení, ktoré nechýbajú ani vo vnútri. Interiér môže byť vybavený škrupinovými sedadlami.

Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami 14 fotografií v galérii Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami

Kabriolet bude ponúkaný v dvoch naladeniach, rovnako ako ďalšie tri karosárske varianty s pečaťou Mercedes-AMG. V základe ponúkne výkon 350 KW (476 k). Voľba drsnejšieho vyhotovenia nesúceho písmeno S disponuje štvorlitrový biturbo osemvalec porciou 375 kW, teda 510 koní. Zároveň sa môže pochváliť samosvorným diferenciálom. Samozrejme, oba modely majú oproti klasickému otvorenému Céčku športovejšie nastavený podvozok a silnejší brzdový systém.

 Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli 14 fotografií v galérii Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli

Z dôvodu vyššej hmotnosti je novinka o niečo pomalšia než identicky motorizované kupé. Šprint z pokoja na stovku trvá slabšej verzii 4,2 sekundy, C63 S to zvláda o desatinu rýchlejšie. Maximálna rýchlosť je v prípade oboch modelov štandardne limitovaná na 250 km/h, no dá sa posunúť na cifru 280. Posledným dôležitým číslom je cena, tú sme sa však zatiaľ nedozvedeli. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať v teritóriu 80- až 90-tisíc eur.


Najnovšie články
Expresné odťahovanie v Turecku

České vozidlo pokrstené po medveďovi pôsobí v mnohých prvkoch povedome, no štandardy značky posunie o úroveň vyššie.

Škoda Kodiaq odhalila svoj interiér

Autosalón v Moskve priniesol veľkú novinku automobilky AvtoVAZ. Pozrite sa ako by koncept XCode mohol vyzerať v športovej aj sériovej verzii!

Takto by mohla vyzerať nabrúsená Lada XCode

SUV dostalo do vienka dva silné motory: benzínový agregát s výkonom 162 kW (220 k) a naftový dosahujúci až 177 kW (240 k).

Špičkové dvojlitre pre VW Tiguan

Aféra koncernu Volkswagen má ďalšie obete, na ktoré sa od začiatku zabúda. Sú nimi obce a mestá v okolí fabrík VW, ktoré sú odkázané na firemné dane. VW však...

Dieselgate: Takto sa aféra dotkne bežných ľudí

Fanúšikovia automobilky Mazda sa dlhodobo dožadujú o nový športový model série RX. Zdá sa, že ich čakanie sa blíži ku koncu. Mazda ukáže RX-9 v roku 2019.

Mazda RX-9: Japonský samuraj potvrdený

Norma Euro 6 priniesla opäť čistejšie exhaláty, ale aj náročnejšiu techniku. Väčšina vznetových motorov sa už nezaobíde bez SCR katalyzátora, vyžadujúceho si...

AdBlue predraží jazdu na naftu: Vieme ako veľmi
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×