Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG C63 sa otvoril nebu

Špičková verzia kabrioletu napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Ponúkaná bude v dvoch naladeniach.
14 12 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Ženeva znamenala ďalší prírastok v rodine stuttgartskej triedy C, pribudol do nej štýlový kabriolet. Ten vo veľkej miere vychádza z vlani uvedeného kupé. Mercedes-Benz ho uviedol s viacerými motorizáciami, no špičkový osemvalec ponechal iba uzatvorenému variantu. Táto situácia však nevydržala dlho. Na newyorskej pôde sa Mercedes-AMG C63 taktiež otvoril nebu.

Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení 14 fotografií v galérii Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení

Špičková verzia vozidla do bodky napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Karoséria s plátennou skladacou strechou je vybavená nafúknutými blatníkmi a agresívnejšie tvarovanými nárazníkmi. Špecifická je maska chladiča, lišta na veku batožinového priestoru i štvorica hranatých výfukových koncoviek. Disky sa taktiež zmenili. Na automobile nájdeme viacero označení, ktoré nechýbajú ani vo vnútri. Interiér môže byť vybavený škrupinovými sedadlami.

Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami 14 fotografií v galérii Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami

Kabriolet bude ponúkaný v dvoch naladeniach, rovnako ako ďalšie tri karosárske varianty s pečaťou Mercedes-AMG. V základe ponúkne výkon 350 KW (476 k). Voľba drsnejšieho vyhotovenia nesúceho písmeno S disponuje štvorlitrový biturbo osemvalec porciou 375 kW, teda 510 koní. Zároveň sa môže pochváliť samosvorným diferenciálom. Samozrejme, oba modely majú oproti klasickému otvorenému Céčku športovejšie nastavený podvozok a silnejší brzdový systém.

 Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli 14 fotografií v galérii Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli

Z dôvodu vyššej hmotnosti je novinka o niečo pomalšia než identicky motorizované kupé. Šprint z pokoja na stovku trvá slabšej verzii 4,2 sekundy, C63 S to zvláda o desatinu rýchlejšie. Maximálna rýchlosť je v prípade oboch modelov štandardne limitovaná na 250 km/h, no dá sa posunúť na cifru 280. Posledným dôležitým číslom je cena, tú sme sa však zatiaľ nedozvedeli. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať v teritóriu 80- až 90-tisíc eur.


Najnovšie články
Babráci za volantom: Sekerou alebo pálkou

Výrobca Marussia bol v minulosti veľmi ambiciózny. Okrem originálneho ruského superšportu mala značka produkovať aj crossover. Pozrite si prototypy, ktoré sú...

Poklady z ruského lesa: Prototypy Marussia

KLEBETY TÝŽDŇA Alpine A120 má debutovať v Ženeve, nástupca triedy CLS príde v roku 2018 a modely Volvo S90/V90 Polestar môžu mať až šesťsto koní.

Elektrické Maserati a drsný Peugeot 308

Vedenie koncernu oznámilo svoje rozhodnutie o kontrole záchranných pásov v piatok. Ide o modely Ford Fusion a Lincoln MKZ vyrobené v rokoch 2013 až 2016.

Ford bude kontrolovať záchranné pásy

Ford dostal rovnošatu, modifikovaný bodykit i špecifické disky kolies. Jeho dynamické parametre sú postačujúce na chytenie väčšiny cestných pirátov

Policajný Mustang apeluje na bezpečnosť

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 4. decembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Crossover nesmie chýbať v ponuke žiadnej veľkej automobilky. Nám sa do rúk dostal Peugeot 2008, a to hneď s dvomi motorizáciami. Ktorá je lepšia?

Test Peugeot 2008: Súboj benzínu a nafty
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×