Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Nissan GT-R bol opäť v posilňovni

Dvakrát prepĺňaný šesťvalec japonského kupé dosahuje výkon 419 kW (570 k). Multimediálny systém umožnil znížiť množstvo fyzických ovládačov.
27 28 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Od uvedenia modelu Nissan GT-R do predaja už ubehlo neuveriteľných osem rokov. Počas tohto času sa síce športové kupé v základe nezmenilo, no prešlo veľkým množstvom menších inovácii. Japonci predstavovali modifikovanú verziu auta takmer každý rok. Výnimkou nie je ani ten súčasný, mierne zmodernizovaný exemplár predviedol Nissan v New Yorku.

Mierne zmodernizované kupé Nissan GT-R 27 fotografií v galérii Mierne zmodernizované kupé Nissan GT-R

Navonok sú úpravy auta decentné, retuš zasiahla v obmedzenej miere prednú kapotu, oba nárazníky, prahy a paletu diskov kolies. Vo vnútri sú dotyky výraznejšie. Popri väčšom množstve izolácie si doň našlo cestu rozšírené čalúnenie z kvalitnej kože nappa, ktorá pokrýva množstvo interiérových povrchov. Okrem toho sa tu objavil nový multimediálny systém s osempalcovým displejom. Ten umožnil drasticky znížiť množstvo fyzických ovládačov, namiesto 27 je ich 11.

Vo vnútri je rozšírené čalúnenie z kože nappa 27 fotografií v galérii Vo vnútri je rozšírené čalúnenie z kože nappa

Nissan GT-R však nenavštívil iba koženú galantériu, okrem toho bol opäť v posilňovni. Jeho šesťvalec je teda ešte potentnejší než doposiaľ. Dvakrát prepĺňaný agregát s objemom 3,8 litra dosahuje maximálny výkon 419 kW (570 k) a krútiaci moment 635 Nm, v čomu má prsty najmä titánové výfukové potrubie a preprogramovaná riadiaca jednotka. Ladením prešla aj prevodovka. Automobilka popri tom hovorí o pružení vylepšenom z hľadiska jazdných vlastností i komfortu, čo si budúci majitelia budú môcť overiť po uvedení na trh. Odohrať sa má v lete.


Najnovšie články
Symfónia dvanásťvalcových superšportov

Nevšedný model sa od štandardných kúskov odlišoval na prvý pohľad. Okrem novej tváre mal červený interiér a pod kapotou 5,6-litrový osemvalec.

Mercedes si pripomenul špeciálne Géčko

Technický manažér Audi Stefan Knirsch s okamžitou platnosťou zložil funkciu a opúšťa automobilku.

Dieselgate: Knirsch okamžite opúšťa Audi

Možno kúpiť auto a neprerobiť? V niektorých prípadoch áno a vôbec nemusí ísť len o exkluzívne modely. Prinášame vám niekoľko osvedčených tipov na jazdené autá,...

Jazdené autá, na ktorých nemôžete prerobiť

Elektrický päťdverový hatchback trochu pripomína Up!, no má futuristické tvary, konštrukciu bez B-stĺpika a posuvné zadné dvere.

Nový elektromobil VW na náčrtoch

Koncept s prívlastkom X-Perience príde do Paríža. Od štandardného modelu sa odlišuje len v detailoch ako sú nárazníky, kolesá a svetlá výška.

Seat Ateca s drsnejším vzhľadom

Audi, BMW a Mercedes chcú v rámci spoločného projektu umožniť výmenu dát medzi vozidlami. Informácie sa budú týkať najmä premávky a budú sa zdieľať anonymne.

Autá si budú vymieňať dáta
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×