Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Genesis New York má hybridný pohon

Zo štúdie dynamicky štylizovaného sedanu strednej triedy by sa mal vykľuť sériový model G70. Jej interiér nezaostáva za výrazným zovňajškom.
10 2 príspevky 25.03.2016 / Marek Pokrývka

V priebehu minulého týždňa dal Hyundai na známosť, že počas autosalóna vo Veľkom jablku odhalí koncept najmenšieho modelu svojej prémiovej dcéry. Kórejská firma ho nazvala jednoducho Genesis New York. Podľa očakávania ide o dynamicky štylizovaný sedan strednej triedy, z ktorého by sa mal vykľuť model G70. V zameriavači má najmä BMW radu 3.

Genesis nazval sedan jednoducho New York Concept 10 fotografií v galérii Genesis nazval sedan jednoducho New York Concept

Štúdia dostala výrazný dizajn disponujúci množstvom vizuálnej dynamiky. Popri charakteristickej maske chladiča má štvordverové vozidlo tenké diódové svetlomety, blatníky vyplnené veľkými diskami kolies a elegantne klesajúcu strechu. Vzadu pútajú pozornosť štyri koncovky výfuku. Na karosérii nájdeme viacero zaujímavých detailov, s ktorými však pri sériovom produkte nemožno počítať.

Kórejská štúdia disponuje množstvom vizuálnej dynamiky 10 fotografií v galérii Kórejská štúdia disponuje množstvom vizuálnej dynamiky

Štvormiestny interiér za výrazným zovňajškom nezaostáva, skôr naopak. Kabína je štylizovaná poriadne futuristicky. Dominantnú rolu v nej hrajú podsvietené výduchy klimatizácie, volant s deleným vencom a najmä zakrivená extrémne širokouhlá obrazovka na palubnej dosky. Displej značky LG má uhlopriečku 21 palcov a rozlíšenie 4K. Vnútorné povrchy pokrývajú hodnotné materiály, najväčšie zastúpenie má koža, kvalitný textil či hliník.

Širokouhlý displej značky LG má uhlopriečku 21 palcov 10 fotografií v galérii Širokouhlý displej značky LG má uhlopriečku 21 palcov

Počas vyhlásenia na autosalóne sme sa dozvedeli, že Genesis New York má hybridný pohon. Spája atmosférický benzínový dvojliter s osemstupňovým automatom a elektromotorom. Tento systém dosahuje spoločný výkon 180 kW (245 k) a krútiaci moment 353 Nm. Nie je vylúčené, že podobný pohonný reťazec nájdeme aj pod kapotou produkčného sedanu G70.


Najnovšie články
Ford to opäť rozbalil v továrni Craiova

Revolučná technológia mení reflektory na moderné projektory, ktoré dokážu popri dokonalom ožiarení okolia aj vytvárať rôzne obrazce.

Mercedes-Benz vyvíja digitálne svetlá

Turbodiesel talianskeho sedanu má po zásahoch do elektroniky maximum 162 kW (220 k), jeho krútiaci moment stúpol až na 530 Nm.

BR-Performance posilňuje naftovú Giuliu

Štvordverovému bestselleru chce dať japonský výrobca svojský dizajn, zatiaľ ho naznačil záberom na zadné svetlo.

Toyota Camry bude výrazne emotívnejšia

Automatizované systémy vo vozidlách síce majú slúžiť na zvýšenie bezpečnosti posádky, no nepochopenie ich činnosti zo strany predajcov aj vodičov môže viesť...

Automatizovaná jazda vyvoláva chaos

Mladá Boleslav si pripomína historický typ Trekka, ktorý začala montovať takmer presne pred polstoročím na Novom Zélande.

SUV Škoda, o ktorom ste nikdy nepočuli

Spomaľovacie prahy sú často považované za prostriedok pre bezpečné spomalenie vozidla. To je pravda, no platíme za to cenu, ktorá nie je príliš známa: vysoká...

Retardéry vraj ochraňujú naše životy: Je to omyl!
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×