Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info

Kaege 911: Vizuálny klasik z karbónu

Nemecká spoločnosť vzala kupé generácie 993 a dala mu karosériu imitujúcu tvary historického Porsche. Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky.
23 4 príspevky 24.03.2016 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch motoristické médiá viackrát skloňovali meno Singer Vehicle Designs. Dôvodom boli špičkovo spracované renovácie starých Porsche 911, ktoré dostali modernejšiu techniku pri zachovaní originálneho štýlu. Tento recept evidentne nezostal bez konkurenčnej odozvy. S rovnakým postupom teraz prišla firma Kaege, ktorá má sídlo v Nemecku.

23 fotografií v galérii

Táto spoločnosť vzala deväťstojedenástku generácie 993 a z kupé urobila vizuálneho klasika. Hlavným bodom programu bola karbónová karoséria imitujúca tvary historického Porsche. Od neho sa vo viacerých detailoch odlišuje, príkladom sú omnoho širšie zadné blatníky či číre svetlomety. Odlišné sú tiež kolesá či výfukový systém. Tieto detaily však nie sú výrazné, laika vozidlo ľahko oklame.

23 fotografií v galérii

Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky, palubná doska prezrádza podstatne neskoršie datovanie než tvrdí zovňajšok. V tom pokračuje volant vybavený airbagom. Špecialisti z Kaege sa napriek tomu kabínu snažili priblížiť minulosti pomocou špecifického čalúnenia, prístrojov či autorádia Becker Mexico. Z hľadiska vybavenia pôvodná 911 o nič neprišla.

23 fotografií v galérii

Pod zadnou kapotou sa skrýva viac-menej nezmenený motor. Ide o plochý atmosférický šesťvalec chladený vzduchom, ktorý dokáže vyprodukovať maximálny výkon 218 kW (296 k). Ten prenáša na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Na dnešné pomery nejde o veľkú porciu, no v porovnaní s originálom je vozidlo podstatne rýchlejšie. Zároveň bude nepochybne aj drahšie. Predstavitelia nemeckej firmy však cenu renovácie a úprav oficiálne nevyčíslili.


Najnovšie články
Viete, ako sa má správne používať klaksón?

Tuner hovorí o štvrťmíľovom šprinte za 11,5 sekundy a maximálnej rýchlosti 300 km/h. Okrem mechanických úprav sa venoval aj vzhľadu.

BMW X6 M od G-Power má 750 koní

MPV je natiahnuté o zhruba 24 centimetrov, sedem dielikov pripadá aj na rázvor. Riešením koncových svetiel pripomína väčšieho brata Espace.

Renault Grand Scénic má nový zadok

Fotka brožúry z domáceho trhu prezradila chystané dizajnové úpravy kompaktu. Tie sa uberú rovnakým smerom ako pri väčších súrodencoch.

Mazda3: Facelift bude decentný

Práce na razení dvojkilometrového tunela v masíve Čebraťa približne pred rokom zastavili. Svah, kde mal vychádzať, je nestabilný a mohlo by dôjsť k zosuvu pôdy.

D1 pri Ružomberku má byť dostavaná do roku 2020

Taliansky výrobca luxusných športových automobilov má autorizované zastúpenie v Bratislave. Plne funkčná je predajňa i servis.

Na slovenský trh prichádza Maserati

Land Rover Discovery Sport Dynamic pôsobí vďaka dynamickému náboju doslova elektrizujúco.

Viac emócií, vyššia hospodárnosť
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×