Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Kaege 911: Vizuálny klasik z karbónu

Nemecká spoločnosť vzala kupé generácie 993 a dala mu karosériu imitujúcu tvary historického Porsche. Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky.
23 4 príspevky 24.03.2016 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch motoristické médiá viackrát skloňovali meno Singer Vehicle Designs. Dôvodom boli špičkovo spracované renovácie starých Porsche 911, ktoré dostali modernejšiu techniku pri zachovaní originálneho štýlu. Tento recept evidentne nezostal bez konkurenčnej odozvy. S rovnakým postupom teraz prišla firma Kaege, ktorá má sídlo v Nemecku.

Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche 23 fotografií v galérii Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche

Táto spoločnosť vzala deväťstojedenástku generácie 993 a z kupé urobila vizuálneho klasika. Hlavným bodom programu bola karbónová karoséria imitujúca tvary historického Porsche. Od neho sa vo viacerých detailoch odlišuje, príkladom sú omnoho širšie zadné blatníky či číre svetlomety. Odlišné sú tiež kolesá či výfukový systém. Tieto detaily však nie sú výrazné, laika vozidlo ľahko oklame.

Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi 23 fotografií v galérii Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi

Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky, palubná doska prezrádza podstatne neskoršie datovanie než tvrdí zovňajšok. V tom pokračuje volant vybavený airbagom. Špecialisti z Kaege sa napriek tomu kabínu snažili priblížiť minulosti pomocou špecifického čalúnenia, prístrojov či autorádia Becker Mexico. Z hľadiska vybavenia pôvodná 911 o nič neprišla.

Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie 23 fotografií v galérii Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie

Pod zadnou kapotou sa skrýva viac-menej nezmenený motor. Ide o plochý atmosférický šesťvalec chladený vzduchom, ktorý dokáže vyprodukovať maximálny výkon 218 kW (296 k). Ten prenáša na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Na dnešné pomery nejde o veľkú porciu, no v porovnaní s originálom je vozidlo podstatne rýchlejšie. Zároveň bude nepochybne aj drahšie. Predstavitelia nemeckej firmy však cenu renovácie a úprav oficiálne nevyčíslili.


Najnovšie články
Mercedes si pripomenul špeciálne Géčko

Technický manažér Audi Stefan Knirsch s okamžitou platnosťou zložil funkciu a opúšťa automobilku.

Dieselgate: Knirsch okamžite opúšťa Audi

Možno kúpiť auto a neprerobiť? V niektorých prípadoch áno a vôbec nemusí ísť len o exkluzívne modely. Prinášame vám niekoľko osvedčených tipov na jazdené autá,...

Jazdené autá, na ktorých nemôžete prerobiť

Elektrický päťdverový hatchback trochu pripomína Up!, no má futuristické tvary, konštrukciu bez B-stĺpika a posuvné zadné dvere.

Nový elektromobil VW na náčrtoch

Koncept s prívlastkom X-Perience príde do Paríža. Od štandardného modelu sa odlišuje len v detailoch ako sú nárazníky, kolesá a svetlá výška.

Seat Ateca s drsnejším vzhľadom

Audi, BMW a Mercedes chcú v rámci spoločného projektu umožniť výmenu dát medzi vozidlami. Informácie sa budú týkať najmä premávky a budú sa zdieľať anonymne.

Autá si budú vymieňať dáta

Ropné trhy v súčasnosti upierajú zrak k nadchádzajúcemu stretnutiu OPEC, kde sa bude diskutovať o zmrazení ťažby. Pokiaľ k dohode nedôjde, ropa pôjde nadol...

Toto zasadanie určí ceny benzínu a nafty
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×