Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Kaege 911: Vizuálny klasik z karbónu

Nemecká spoločnosť vzala kupé generácie 993 a dala mu karosériu imitujúcu tvary historického Porsche. Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky.
23 4 príspevky 24.03.2016 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch motoristické médiá viackrát skloňovali meno Singer Vehicle Designs. Dôvodom boli špičkovo spracované renovácie starých Porsche 911, ktoré dostali modernejšiu techniku pri zachovaní originálneho štýlu. Tento recept evidentne nezostal bez konkurenčnej odozvy. S rovnakým postupom teraz prišla firma Kaege, ktorá má sídlo v Nemecku.

Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche 23 fotografií v galérii Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche

Táto spoločnosť vzala deväťstojedenástku generácie 993 a z kupé urobila vizuálneho klasika. Hlavným bodom programu bola karbónová karoséria imitujúca tvary historického Porsche. Od neho sa vo viacerých detailoch odlišuje, príkladom sú omnoho širšie zadné blatníky či číre svetlomety. Odlišné sú tiež kolesá či výfukový systém. Tieto detaily však nie sú výrazné, laika vozidlo ľahko oklame.

Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi 23 fotografií v galérii Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi

Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky, palubná doska prezrádza podstatne neskoršie datovanie než tvrdí zovňajšok. V tom pokračuje volant vybavený airbagom. Špecialisti z Kaege sa napriek tomu kabínu snažili priblížiť minulosti pomocou špecifického čalúnenia, prístrojov či autorádia Becker Mexico. Z hľadiska vybavenia pôvodná 911 o nič neprišla.

Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie 23 fotografií v galérii Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie

Pod zadnou kapotou sa skrýva viac-menej nezmenený motor. Ide o plochý atmosférický šesťvalec chladený vzduchom, ktorý dokáže vyprodukovať maximálny výkon 218 kW (296 k). Ten prenáša na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Na dnešné pomery nejde o veľkú porciu, no v porovnaní s originálom je vozidlo podstatne rýchlejšie. Zároveň bude nepochybne aj drahšie. Predstavitelia nemeckej firmy však cenu renovácie a úprav oficiálne nevyčíslili.


Najnovšie články
Expresné odťahovanie v Turecku

České vozidlo pokrstené po medveďovi pôsobí v mnohých prvkoch povedome, no štandardy značky posunie o úroveň vyššie.

Škoda Kodiaq odhalila svoj interiér

Autosalón v Moskve priniesol veľkú novinku automobilky AvtoVAZ. Pozrite sa ako by koncept XCode mohol vyzerať v športovej aj sériovej verzii!

Takto by mohla vyzerať nabrúsená Lada XCode

SUV dostalo do vienka dva silné motory: benzínový agregát s výkonom 162 kW (220 k) a naftový dosahujúci až 177 kW (240 k).

Špičkové dvojlitre pre VW Tiguan

Aféra koncernu Volkswagen má ďalšie obete, na ktoré sa od začiatku zabúda. Sú nimi obce a mestá v okolí fabrík VW, ktoré sú odkázané na firemné dane. VW však...

Dieselgate: Takto sa aféra dotkne bežných ľudí

Fanúšikovia automobilky Mazda sa dlhodobo dožadujú o nový športový model série RX. Zdá sa, že ich čakanie sa blíži ku koncu. Mazda ukáže RX-9 v roku 2019.

Mazda RX-9: Japonský samuraj potvrdený

Norma Euro 6 priniesla opäť čistejšie exhaláty, ale aj náročnejšiu techniku. Väčšina vznetových motorov sa už nezaobíde bez SCR katalyzátora, vyžadujúceho si...

AdBlue predraží jazdu na naftu: Vieme ako veľmi
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×