Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Kaege 911: Vizuálny klasik z karbónu

Nemecká spoločnosť vzala kupé generácie 993 a dala mu karosériu imitujúcu tvary historického Porsche. Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky.
23 4 príspevky 24.03.2016 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch motoristické médiá viackrát skloňovali meno Singer Vehicle Designs. Dôvodom boli špičkovo spracované renovácie starých Porsche 911, ktoré dostali modernejšiu techniku pri zachovaní originálneho štýlu. Tento recept evidentne nezostal bez konkurenčnej odozvy. S rovnakým postupom teraz prišla firma Kaege, ktorá má sídlo v Nemecku.

Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche 23 fotografií v galérii Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche

Táto spoločnosť vzala deväťstojedenástku generácie 993 a z kupé urobila vizuálneho klasika. Hlavným bodom programu bola karbónová karoséria imitujúca tvary historického Porsche. Od neho sa vo viacerých detailoch odlišuje, príkladom sú omnoho širšie zadné blatníky či číre svetlomety. Odlišné sú tiež kolesá či výfukový systém. Tieto detaily však nie sú výrazné, laika vozidlo ľahko oklame.

Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi 23 fotografií v galérii Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi

Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky, palubná doska prezrádza podstatne neskoršie datovanie než tvrdí zovňajšok. V tom pokračuje volant vybavený airbagom. Špecialisti z Kaege sa napriek tomu kabínu snažili priblížiť minulosti pomocou špecifického čalúnenia, prístrojov či autorádia Becker Mexico. Z hľadiska vybavenia pôvodná 911 o nič neprišla.

Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie 23 fotografií v galérii Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie

Pod zadnou kapotou sa skrýva viac-menej nezmenený motor. Ide o plochý atmosférický šesťvalec chladený vzduchom, ktorý dokáže vyprodukovať maximálny výkon 218 kW (296 k). Ten prenáša na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Na dnešné pomery nejde o veľkú porciu, no v porovnaní s originálom je vozidlo podstatne rýchlejšie. Zároveň bude nepochybne aj drahšie. Predstavitelia nemeckej firmy však cenu renovácie a úprav oficiálne nevyčíslili.


Najnovšie články
Bleskové asfaltovanie v Moskve

Sedan sa od konvenčne poháňaných exemplárov takmer nelíši. Jeho nabitie má trvať deväť hodín, normovaný dojazd dosiahne 150 km.

Lada Vesta prichádza ako elektromobil

Z odľahčenej verzie s osemvalcovým agregátom Max Wedge vznikla len malá séria. Tento exemplár najazdil za polstoročie minimum kilometrov.

Nový domov si hľadá šprintér Dodge 330

Model pokrstený po medveďovi posunie značku opäť vyššie. Zoznámili sme sa s ním osobne a dozvedeli sa niekoľko doteraz nepublikovaných detailov.

Sedeli sme v novom SUV Škoda Kodiaq

Malý hatchback zameraný na juhoamerické trhy dostal terénny štýl, ktorého súčasťou bolo zväčšenie svetlej výšky o tri centimetre.

Chevrolet Onix Activ: Módny diktát

Toyota včera oznámila, že predaj jej áut dosiahol za 1. polrok tohto roka 4,99 milióna. Volkswagen v stredu (27.7.) oznámil, že za prvých šesť mesiacov roka...

VW prekonal v 1. polroku predajmi Toyotu

Nový model Berus má mať veľkoobjemový osemvalec i elektrifikovanú verziu. Žiaden lov na titul Bugatti sa tentokrát nekoná.

Značka Keating sa opäť hlási o slovo
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×