Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG GLC43 má výkon 367 koní

Šnúra pokračuje, trojcípa hviezda prinesie do New Yorku dynamické SUV, ktoré benzínový trojliter rozbehne na 100 km/h za 4,9 sekundy.
7 8 príspevkov 18.03.2016 / Marek Pokrývka

Koncom minulého roka prešiel modernizáciou malý roadster zo Stuttgartu, ktorý okrem upraveného mena dostal športovo ladenú verziu SLC43 s biturbo šesťvalcom. Rovnaké dvojčíslie krátko na to prevzalo Céčko (predtým C450 AMG). K jeho pôvodným variantom sa nedávno pridalo dvojdverové kupé a následne prišiel model Mercedes-AMG E43. Teraz šnúra pokračuje.

Mercedes-AMG GLC43 siahol po pôvodnej verzii biturbo trojlitra 7 fotografií v galérii Mercedes-AMG GLC43 siahol po pôvodnej verzii biturbo trojlitra

Trojcípa hviezda prezradila, že do New Yorku prinesie okrem silnej triedy E aj podobne ladenú odrodu typu GLC. Stredne veľké SUV siahlo po slabšej verzii známej pohonnej jednotky. Benzínový trojliter pod jeho kapotou má teda výkon 270 kW (367 k) a krútiaci moment 520 Nm, pričom tieto čísla spracúva modifikovaný deväťstupňový automat. Úpravami prešiel aj pohon všetkých kolies. Silu delí v pomere 31:69, pričom uprednostňuje zadnú nápravu.

Tento pohonný reťazec rozbehne dynamické SUV z pokoja na rýchlosť 100 km/h za 4,9 sekundy. Maximálne tempo vozidla je 250 km/h, pričom hovoríme o elektronickom limite. Mercedes-AMG GLC43 je štandardne vybavený vzduchovým pružením so špeciálne nastavenými adaptívnymi tlmičmi, inžinieri prepracovali nápravy, riadenie i brzdový systém.

Novinka je navonok pomerne decentná, vychádza z balíka AMG Line 7 fotografií v galérii Novinka je navonok pomerne decentná, vychádza z balíka AMG Line

Tak ako všetci členovia šesťvalcovej rodiny je aj novinka navonok pomerne decentná. Vychádza z balíka AMG Line, od ktorého sa odlišuje charakteristickými prvkami: maskou chladiča, delenými výfukovými koncovkami a devätnásťpalcovými diskami kolies so špecifickým dizajnom. V interiéri sa objavili športové sedadlá, sploštený volant či červené bezpečnostné pásy.


Najnovšie články
Ford to opäť rozbalil v továrni Craiova

Revolučná technológia mení reflektory na moderné projektory, ktoré dokážu popri dokonalom ožiarení okolia aj vytvárať rôzne obrazce.

Mercedes-Benz vyvíja digitálne svetlá

Turbodiesel talianskeho sedanu má po zásahoch do elektroniky maximum 162 kW (220 k), jeho krútiaci moment stúpol až na 530 Nm.

BR-Performance posilňuje naftovú Giuliu

Štvordverovému bestselleru chce dať japonský výrobca svojský dizajn, zatiaľ ho naznačil záberom na zadné svetlo.

Toyota Camry bude výrazne emotívnejšia

Automatizované systémy vo vozidlách síce majú slúžiť na zvýšenie bezpečnosti posádky, no nepochopenie ich činnosti zo strany predajcov aj vodičov môže viesť...

Automatizovaná jazda vyvoláva chaos

Mladá Boleslav si pripomína historický typ Trekka, ktorý začala montovať takmer presne pred polstoročím na Novom Zélande.

SUV Škoda, o ktorom ste nikdy nepočuli

Spomaľovacie prahy sú často považované za prostriedok pre bezpečné spomalenie vozidla. To je pravda, no platíme za to cenu, ktorá nie je príliš známa: vysoká...

Retardéry vraj ochraňujú naše životy: Je to omyl!
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×