Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lexus LC sa na ulici určite nestratí

ZO ŽENEVY
Japonské športové kupé pôsobí vďaka mnohým ostrým tvarom ako magnet na oči. Hybridu stačí na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd.
27 22 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Medzi premiérami prítomnými pod strechou výstaviska Palexpo sa nachádzal aj Lexus LC500h. Šlo o hybridnú verziu športového kupé, ktoré malo svoju premiéru pôvodne v Detroite. Teraz si odbilo debut na starom kontinente. Sériový model vychádzajúci z úžasného konceptu LC-LF spred piatich rokov sme počas autosalóna nemohli odignorovať a prezreli si ho naživo.

Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo 27 fotografií v galérii Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo

Ako nám už naznačili oficiálne fotografie, Lexus LC sa na ulici určite nestratí. Dizajn tohto japonského kupé je skutočne extravagantný. Na ceste od štúdie po sériovú výrobu sa zmenil minimálne, v perleťovej modrej farbe vďaka tomu pôsobí ako magnet na oči. Môžu za to najmä mnohé ostré tvary. Geometrické potreby sa pri jeho návrhu evidentne zapotili a výsledok stojí za to.

Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie 27 fotografií v galérii Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie

Do interiéru vozidla sme sa síce zatiaľ nestihli posadiť, ale na oficiálnych fotografiách sľubuje poriadnu dávku luxusu a moderné technológie. Všimnúť si tu možno dotykové ovládanie multimediálneho systému i množstvo kvalitne vyzerajúcich materiálov.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Z obrázkov je tiež jednoznačný dôraz na pohodlie vpredu sediacich pasažierov. Kabína má konfiguráciu 2+2, pričom vodič a spolujazdec majú k dispozícii kreslá s výrazným bočným vedením.

Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW 27 fotografií v galérii Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW

Ako sme sa už v minulosti dozvedeli, zmiešaný pohon modelu LC500h dosahuje najvyšší výkon 264 kW (359 k). Kupé by malo stačiť na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd. Hybrid je teda napriek slušnému silovému hendikepu takmer rovnako rýchly ako osemvalcový model. Vodičovi pritom batéria typu Li-ion umožní aj rýdzo elektrickú prevádzku. Ako funguje Multi Stage Hybrid System v praxi ukáže čas, zaujímavá bude najmä jeho reálna spotreba.


Najnovšie články
Babráci za volantom: Sekerou alebo pálkou

Výrobca Marussia bol v minulosti veľmi ambiciózny. Okrem originálneho ruského superšportu mala značka produkovať aj crossover. Pozrite si prototypy, ktoré sú...

Poklady z ruského lesa: Prototypy Marussia

KLEBETY TÝŽDŇA Alpine A120 má debutovať v Ženeve, nástupca triedy CLS príde v roku 2018 a modely Volvo S90/V90 Polestar môžu mať až šesťsto koní.

Elektrické Maserati a drsný Peugeot 308

Vedenie koncernu oznámilo svoje rozhodnutie o kontrole záchranných pásov v piatok. Ide o modely Ford Fusion a Lincoln MKZ vyrobené v rokoch 2013 až 2016.

Ford bude kontrolovať záchranné pásy

Ford dostal rovnošatu, modifikovaný bodykit i špecifické disky kolies. Jeho dynamické parametre sú postačujúce na chytenie väčšiny cestných pirátov

Policajný Mustang apeluje na bezpečnosť

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 4. decembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Crossover nesmie chýbať v ponuke žiadnej veľkej automobilky. Nám sa do rúk dostal Peugeot 2008, a to hneď s dvomi motorizáciami. Ktorá je lepšia?

Test Peugeot 2008: Súboj benzínu a nafty
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×