Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lexus LC sa na ulici určite nestratí

ZO ŽENEVY
Japonské športové kupé pôsobí vďaka mnohým ostrým tvarom ako magnet na oči. Hybridu stačí na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd.
27 22 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Medzi premiérami prítomnými pod strechou výstaviska Palexpo sa nachádzal aj Lexus LC500h. Šlo o hybridnú verziu športového kupé, ktoré malo svoju premiéru pôvodne v Detroite. Teraz si odbilo debut na starom kontinente. Sériový model vychádzajúci z úžasného konceptu LC-LF spred piatich rokov sme počas autosalóna nemohli odignorovať a prezreli si ho naživo.

Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo 27 fotografií v galérii Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo

Ako nám už naznačili oficiálne fotografie, Lexus LC sa na ulici určite nestratí. Dizajn tohto japonského kupé je skutočne extravagantný. Na ceste od štúdie po sériovú výrobu sa zmenil minimálne, v perleťovej modrej farbe vďaka tomu pôsobí ako magnet na oči. Môžu za to najmä mnohé ostré tvary. Geometrické potreby sa pri jeho návrhu evidentne zapotili a výsledok stojí za to.

Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie 27 fotografií v galérii Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie

Do interiéru vozidla sme sa síce zatiaľ nestihli posadiť, ale na oficiálnych fotografiách sľubuje poriadnu dávku luxusu a moderné technológie. Všimnúť si tu možno dotykové ovládanie multimediálneho systému i množstvo kvalitne vyzerajúcich materiálov.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Z obrázkov je tiež jednoznačný dôraz na pohodlie vpredu sediacich pasažierov. Kabína má konfiguráciu 2+2, pričom vodič a spolujazdec majú k dispozícii kreslá s výrazným bočným vedením.

Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW 27 fotografií v galérii Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW

Ako sme sa už v minulosti dozvedeli, zmiešaný pohon modelu LC500h dosahuje najvyšší výkon 264 kW (359 k). Kupé by malo stačiť na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd. Hybrid je teda napriek slušnému silovému hendikepu takmer rovnako rýchly ako osemvalcový model. Vodičovi pritom batéria typu Li-ion umožní aj rýdzo elektrickú prevádzku. Ako funguje Multi Stage Hybrid System v praxi ukáže čas, zaujímavá bude najmä jeho reálna spotreba.


Najnovšie články
Babráci za volantom: Po dovolenkách v plnej sile

Kto by to kedysi povedal, že Trabant môže byť auto, pri ktorom budú dievčatá zhadzovať oblečenie. No časy sa menia a niekdajší úsmevný model je dnes objektom...

Neuveriteľné: Trabant v sexi kalendári

To najlepšie čo Mercedes-Maybach zvládne. Obrnený S600 Pullman Guard stojí viac než milión eur, čo za to ponúkne?

Pullman S600 Guard: Odolá aj výbuchu bomby

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 25. septembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Štúdia by mala vychádzať z hatchbacku i30. Očakávať pri nej môžeme nielen radikálne tvary, ale tiež silný turbomotor.

Hyundai avizuje športový koncept RN30

Prototyp VBB-3 s výkonom asi tritisíc koní šiel na soľnom jazere maximálnou rýchlosťou 576 km/h, finálny výsledok sa však počíta priemerom z dvoch jázd.

Venturi prekonalo elektrický rekord

Starostlivý majiteľ na svojej Škode 100 najazdil len 17 000 kilometrov a potom ju zamkol v garáži. Po 35 rokoch uzrela svetlo sveta a žiari ako nová.

Skvost skrytý v garáži: Škoda 100 z roku 1970
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×