Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Bratislavský drobec Up! výrazne dospel

ZO ŽENEVY
Na prvý pohľad sú zmeny mestského hatchbacku minimálne, no v skutočnosti ich je celkom dosť. Vozidlo vďaka nim pôsobí zrelšie než doposiaľ.
11 8 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Krátko pred otvorením brán ženevského autosalóna zverejnil Volkswagen všetky detaily týkajúce sa omladenej verzie typu Up!, ktorý vyrába na našom území. Mestský hatchback prešiel úpravami dizajnu i techniky. Už pri pohľade na oficiálne fotografie na nás pôsobil vyzretejšie a živá obhliadka na pôde výstaviska Palexpo to potvrdila. Bratislavský drobec výrazne dospel.

Omladená verzia typu Volkswagen Up! na ženevskom autosalóne 11 fotografií v galérii Omladená verzia typu Volkswagen Up! na ženevskom autosalóne

Facelift tohto vozidla nebol nijako radikálny, skôr naopak. Na prvý pohľad sú zmeny minimálne. V skutočnosti ich je celkom dosť a výsledkom toho je odlišná aura obklopujúca malý model VW. Najmä v prípade predstavenej verzie. Tá stála na sedemnásťpalcových diskoch kolies a žltý lak dopĺňala viacerými pochrómovanými prvkami, vrátane decentnej výfukovej koncovky.

Volant z Golfu padne do ruky lepšie než dielec používaný predtým 11 fotografií v galérii Volant z Golfu padne do ruky lepšie než dielec používaný predtým

Hlavnou zmenou v interiéri je volant, ktorý Up! prevzal z väčšieho Golfu. V porovnaní s hravo vyzerajúcim dielcom používaným predtým padne do ruky podstatne lepšie.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Okrem toho sme si všimli zopár extra prvkov vybavenia, ktorých absencia mohla v minulosti potenciálnych zákazníkov odradiť. Volkswagen sa to rozhodol zmeniť. Do vozidla tak implementoval napríklad nový multimediálny systém a automatickú klímu. Vďaka ovládaniu týchto prvkov pôsobí centrálna konzola na palubnej doske taktiež zrelšie než doposiaľ.

Prepĺňaný trojvalec posúva dynamiku drobca VW o priečku vyššie 11 fotografií v galérii Prepĺňaný trojvalec posúva dynamiku drobca VW o priečku vyššie

S rovnakým posolstvom uviedol do vozidla prepĺňaný trojvalec s výkonom 66 kW (90 k), ktorý posúva dynamiku bratislavského drobca o priečku vyššie. Za desaťsekundovú stovku a maximálne tempo 185 km/h sa hatchback Up! hanbiť určite nemusí. Osobne sme zvedaví, ako bude tento model fungovať v praxi, čo nám statická ženevská obhliadka prezradiť nemohla.


Najnovšie články
Babráci za volantom: Sekerou alebo pálkou

Výrobca Marussia bol v minulosti veľmi ambiciózny. Okrem originálneho ruského superšportu mala značka produkovať aj crossover. Pozrite si prototypy, ktoré sú...

Poklady z ruského lesa: Prototypy Marussia

KLEBETY TÝŽDŇA Alpine A120 má debutovať v Ženeve, nástupca triedy CLS príde v roku 2018 a modely Volvo S90/V90 Polestar môžu mať až šesťsto koní.

Elektrické Maserati a drsný Peugeot 308

Vedenie koncernu oznámilo svoje rozhodnutie o kontrole záchranných pásov v piatok. Ide o modely Ford Fusion a Lincoln MKZ vyrobené v rokoch 2013 až 2016.

Ford bude kontrolovať záchranné pásy

Ford dostal rovnošatu, modifikovaný bodykit i špecifické disky kolies. Jeho dynamické parametre sú postačujúce na chytenie väčšiny cestných pirátov

Policajný Mustang apeluje na bezpečnosť

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 4. decembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Crossover nesmie chýbať v ponuke žiadnej veľkej automobilky. Nám sa do rúk dostal Peugeot 2008, a to hneď s dvomi motorizáciami. Ktorá je lepšia?

Test Peugeot 2008: Súboj benzínu a nafty
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×