Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mégane GrandTour ponúka 580 litrov

ZO ŽENEVY
Kombi sa z hľadiska dizajnu takmer nelíši od hatchbacku a dostupné bude s rovnakými motorizáciami. Výrobca ho plánuje do obchodov priniesť v lete.
13 8 príspevkov 04.03.2016 / Marek Pokrývka

Na ženevskom stánku značky Renault bol hlavnou hviezdou nový Scénic, v jeho tieni však absolvoval svetovú premiéru aj druhý model. Francúzi tu ukázali Mégane GrandTour. Toto kombi sme po stručnom avíze z polovice februára videli na dvoch fotkách, no automobilka vtedy neprezradila žiadne detaily. Nechala si ich pre živé odhalenie.

Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour 13 fotografií v galérii Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour

Rodinne orientovaný model zdieľa s klasickým hatchbackom väčšinu rozmerov, hlavnou zmenou prešla dĺžka. Tá sa zväčšila na 4 626 milimetrov. Samozrejme, z tohto nárastu ťaží predovšetkým batožinový priestor. Ten ponúka štandardne 580 litrov alebo 521 dm3 podľa metódy VDA. Rovnakou normou meraný celkový objem po sklopení zadných sedadiel dosahuje cifru 1 500. Zloženie sedačky spolujazdca potom vytvára miesto na predmety s dĺžkou až 2,77 metra.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Kufor má dvojitú podlahu, pod ktorou sa môže nachádzať dvojdielna päťdesiatlitrová schránka. V tomto prípade je takmer v rovine so zadnými operadlami. Podlahu možno premiestniť do spodnej pozície, v ktorej má batožinový priestor maximálny dostupný objem.

Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3 13 fotografií v galérii Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3

Z hľadiska dizajnu sa Mégane GrandTour takmer nelíši od hatchbacku, okrem celkom identickej prednej časti dostal aj príbuzne štylizovaný zadok. Rozdielne je vyriešený iba C-stĺpik. Zmenil sa však aj nárazník, ktorý prišiel o evidenčné číslo. To sa premiestnilo do piatych dverí. Vďaka tomu môžu zasahovať nižšie, čoho výsledkom je nakladacia hrania v príjemnej vzdialenosti od zeme.

Paleta motorizácií je bez akýchkoľvek úprav. Kombi bude teda dostupné s rovnakými benzínovými i naftovými agregátmi, vrátane špičkového vyhotovenia GT. Tým sa výrobca pýšil aj v Ženeve. Do obchodov plánuje druhý karosársky variant priniesť v lete, ceny ešte nepoznáme.


Najnovšie články
Bleskové asfaltovanie v Moskve

Sedan sa od konvenčne poháňaných exemplárov takmer nelíši. Jeho nabitie má trvať deväť hodín, normovaný dojazd dosiahne 150 km.

Lada Vesta prichádza ako elektromobil

Z odľahčenej verzie s osemvalcovým agregátom Max Wedge vznikla len malá séria. Tento exemplár najazdil za polstoročie minimum kilometrov.

Nový domov si hľadá šprintér Dodge 330

Model pokrstený po medveďovi posunie značku opäť vyššie. Zoznámili sme sa s ním osobne a dozvedeli sa niekoľko doteraz nepublikovaných detailov.

Sedeli sme v novom SUV Škoda Kodiaq

Malý hatchback zameraný na juhoamerické trhy dostal terénny štýl, ktorého súčasťou bolo zväčšenie svetlej výšky o tri centimetre.

Chevrolet Onix Activ: Módny diktát

Toyota včera oznámila, že predaj jej áut dosiahol za 1. polrok tohto roka 4,99 milióna. Volkswagen v stredu (27.7.) oznámil, že za prvých šesť mesiacov roka...

VW prekonal v 1. polroku predajmi Toyotu

Nový model Berus má mať veľkoobjemový osemvalec i elektrifikovanú verziu. Žiaden lov na titul Bugatti sa tentokrát nekoná.

Značka Keating sa opäť hlási o slovo
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×