Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mégane GrandTour ponúka 580 litrov

ZO ŽENEVY
Kombi sa z hľadiska dizajnu takmer nelíši od hatchbacku a dostupné bude s rovnakými motorizáciami. Výrobca ho plánuje do obchodov priniesť v lete.
13 8 príspevkov 04.03.2016 / Marek Pokrývka

Na ženevskom stánku značky Renault bol hlavnou hviezdou nový Scénic, v jeho tieni však absolvoval svetovú premiéru aj druhý model. Francúzi tu ukázali Mégane GrandTour. Toto kombi sme po stručnom avíze z polovice februára videli na dvoch fotkách, no automobilka vtedy neprezradila žiadne detaily. Nechala si ich pre živé odhalenie.

Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour 13 fotografií v galérii Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour

Rodinne orientovaný model zdieľa s klasickým hatchbackom väčšinu rozmerov, hlavnou zmenou prešla dĺžka. Tá sa zväčšila na 4 626 milimetrov. Samozrejme, z tohto nárastu ťaží predovšetkým batožinový priestor. Ten ponúka štandardne 580 litrov alebo 521 dm3 podľa metódy VDA. Rovnakou normou meraný celkový objem po sklopení zadných sedadiel dosahuje cifru 1 500. Zloženie sedačky spolujazdca potom vytvára miesto na predmety s dĺžkou až 2,77 metra.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Kufor má dvojitú podlahu, pod ktorou sa môže nachádzať dvojdielna päťdesiatlitrová schránka. V tomto prípade je takmer v rovine so zadnými operadlami. Podlahu možno premiestniť do spodnej pozície, v ktorej má batožinový priestor maximálny dostupný objem.

Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3 13 fotografií v galérii Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3

Z hľadiska dizajnu sa Mégane GrandTour takmer nelíši od hatchbacku, okrem celkom identickej prednej časti dostal aj príbuzne štylizovaný zadok. Rozdielne je vyriešený iba C-stĺpik. Zmenil sa však aj nárazník, ktorý prišiel o evidenčné číslo. To sa premiestnilo do piatych dverí. Vďaka tomu môžu zasahovať nižšie, čoho výsledkom je nakladacia hrania v príjemnej vzdialenosti od zeme.

Paleta motorizácií je bez akýchkoľvek úprav. Kombi bude teda dostupné s rovnakými benzínovými i naftovými agregátmi, vrátane špičkového vyhotovenia GT. Tým sa výrobca pýšil aj v Ženeve. Do obchodov plánuje druhý karosársky variant priniesť v lete, ceny ešte nepoznáme.


Najnovšie články
Ford Mustang: Kabrio roztrhané na kusy

Šestka z Hirošimy prichádza s mnohými novinkami. Na prvý pohľad to tak síce nevyzerá, Japonci ale poriadne zapracovali na technologickej výbave a znateľne...

Inovovaná Mazda6: Ďalší krok k dokonalosti

Polčasová modernizácia priniesla kozmetickú retuš, modernejší multimediálny systém a v prípade crossoveru aj silný turbomotor.

Kia omladzuje typy Carens a Soul

Od sitkomov k najúspešnejšej motoristickej relácii. Tak sa dá v krátkosti zhrnúť pôsobenie Matta LeBlanca. Najnovšie si v Top Geare výrazne polepšil, jeho plat...

Top Gear: LeBlanc teraz zarába štvornásobok

Svoje prvé veľké SUV chce Škoda využiť na otvorenie nových trhov. Okrem USA by to mohla byť aj Južná Kórea.

Škoda mieri do Južnej Kórey

Ford uvádza na starom kontinente praktickejšiu verziu malého hot-hatchu, ktorá sa v zámorských obchodoch dala kúpiť už dlhší čas.

Fiesta ST: Päť dverí aj pre Európu

Podľa agentúry Reuters protest viedol k výpadku 114 000 vozidiel v celkovej hodnote 2,5 bilióna wonov (2,02 miliardy eur). Ide tak o najväčšiu stratu vyvolanú...

Hyundai zažil po 12 rokoch celonárodný štrajk
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×