Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Peugeot omladzuje model 2008

Dizajnová retuš priniesla odlišnú masku chladiča či extra ochranu v oblasti blatníkov. Jednou z noviniek je vyhotovenie GT Line.
30 2 príspevky 21.02.2016 / Marek Pokrývka

Zhruba šesťročného generačného cyklu obsahujúceho polčasovú modernizáciu sa drží viacero výrobcv. Tento postup nie je cudzí ani automobilke Peugeot. Tá v súčasnosti omladzuje model 2008, ktorý uviedla na trh v roku 2013. V rámci faceliftu sa dotkla najmä vzhľadu.

Peugeot 2008 prešiel polčasovou modernizáciou 30 fotografií v galérii Peugeot 2008 prešiel polčasovou modernizáciou

Dizajnová retuš tohto malého SUV bola relatívne umiernená. Vpredu priniesla odlišnú masku chladiča, ktorá je väčšia a namiesto horizontálnych priečok obsahuje vertikálne pochrómované elementy. Svetlomety majú prepracovanú architektúru. V bočnej časti sa objavila extra ochrana z nelakovaného plastu v oblasti blatníkov doplnené osvieženou ponukou diskov kolies. Vzadu sa modernizácia obmedzila na koncové svetlá, ktoré dostali charakteristickú grafiku.

Vyhotovenie GT Line sa vyznačuje čiernymi prvkami 30 fotografií v galérii Vyhotovenie GT Line sa vyznačuje čiernymi prvkami

Jednou z noviniek je vyhotovenie GT Line, ktoré sa vyznačuje viacerými čiernymi prvkami, špecifickým dizajnom kolies a štítkami na predných blatníkoch. V interiéri modernizáciu prakticky nevidieť. Na prvý pohľad sa nič nezmenilo, Peugeot sa dotkol iba niekoľkých detailov a zoznamu vybavenia. Napríklad multimediálny systém prešiel aktualizáciou na súčasnú verziu.

V interiéri sa na prvý pohľad nič nezmenilo 30 fotografií v galérii V interiéri sa na prvý pohľad nič nezmenilo

Paleta pohonných jednotiek zostáva viac-menej zachovaná. Na benzínovej strane nájdeme výhradne 1,2-litrový trojvalec dodávaný v troch naladeniach. Atmosférický variant dosahuje výkon 60 kW (82 k), dvojica prepĺňaných má špičku 81 kW (110 k) a 96 kW (130 k). Alternatívou je 1,6-litrový vznetový štvorvalec. Tento turbodiesel je taktiež ponúkaný v troch verziách s maximom 55 kW (75 k), 74 kW (100 k) alebo 88 kW (120 k). Na výber je manuál i robotizovaná prevodovka.


Najnovšie články
Babráci za volantom: Po dovolenkách v plnej sile

Kto by to kedysi povedal, že Trabant môže byť auto, pri ktorom budú dievčatá zhadzovať oblečenie. No časy sa menia a niekdajší úsmevný model je dnes objektom...

Neuveriteľné: Trabant v sexi kalendári

To najlepšie čo Mercedes-Maybach zvládne. Obrnený S600 Pullman Guard stojí viac než milión eur, čo za to ponúkne?

Pullman S600 Guard: Odolá aj výbuchu bomby

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 25. septembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Štúdia by mala vychádzať z hatchbacku i30. Očakávať pri nej môžeme nielen radikálne tvary, ale tiež silný turbomotor.

Hyundai avizuje športový koncept RN30

Prototyp VBB-3 s výkonom asi tritisíc koní šiel na soľnom jazere maximálnou rýchlosťou 576 km/h, finálny výsledok sa však počíta priemerom z dvoch jázd.

Venturi prekonalo elektrický rekord

Starostlivý majiteľ na svojej Škode 100 najazdil len 17 000 kilometrov a potom ju zamkol v garáži. Po 35 rokoch uzrela svetlo sveta a žiari ako nová.

Skvost skrytý v garáži: Škoda 100 z roku 1970
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×