Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Hyundai omladil obe verzie Santa Fe

Modernizácia SUV mala klasický scenár. Zmenila sa počas nej maska chladiča, grafika svetiel, tvar nárazníkov či dizajn kolies.
17 3 príspevky 15.02.2016 / Marek Pokrývka

Vlani v máji sa po digitálnej sieti rozbehli dve fotografie zmodernizovaného typu Santa Fe, ktoré boli podľa všetkého zhotovené priamo pri fabrike Hyundai. Automobilke sa zástupcov tohto typu nepodarilo ustrážiť. Napriek tomu sa s premiérou neponáhľala, plachtu z nich sňala až v týchto dňoch na autosalóne v Chicagu. Naraz pritom omladila obe verzie kórejského SUV.

Hyundai Santa Fe nesie na americkej pôde prívlastok Sport 17 fotografií v galérii Hyundai Santa Fe nesie na americkej pôde prívlastok Sport

Na americkej pôde Hyundai prezentoval model Santa Fe aj jeho skromnejšie dimenzovaného súrodenca Santa Fe Sport. U nás je hierarchia opačná, v európskych obchodoch nesie menší variant označenie bez prívlastku a sedemmiestna verzia si pred meno píše slovíčko Grand. Dvojica sa okrem rozmerov odlišuje aj dizajnom, čo polčasový facelift nezmenil.

Oba varianty SUV zmenili masku chladiča či grafiku svetiel 17 fotografií v galérii Oba varianty SUV zmenili masku chladiča či grafiku svetiel

Modernizácia oboch vyhotovení mala celkom klasický scenár. Zmenila sa počas nej maska chladiča, grafika svetiel, tvar nárazníkov či dizajn kolies. Diódy dostali väčšie slovo než mali doteraz. Aj vďaka tomu inovovaný európsky model Santa Fe viac pripomína kompaktný Tucson, od ktorého prevzal aj hranaté koncovky výfuku. V interiéri sú úpravy skromnejšie. Obmedzili sa na ponuku materiálov a vybavenia, v ktorom pribudlo niekoľko nových bezpečnostných systémov.

V interiéri sa úpravy obmedzili na ponuku materiálov a vybavenia 17 fotografií v galérii V interiéri sa úpravy obmedzili na ponuku materiálov a vybavenia

Hyundai bude omladené modely v Spojených štátoch amerických ponúkať s rovnakými motormi ako doteraz. Pri menšom SUV si možno vyberať medzi atmosférickým 2,4-litrovým štvorvalcom alebo prepĺňaným dvojlitrom, sedemmiestny variant má štandardne šesťvalec s objemom 3,3 litra. Či sa automobilka uchýli k nejakým technickým zmenám pri autách predávaných v Európe nevieme. Dozvieme sa to pravdepodobne pri lokálnej premiére, ktorá sa môže odohrať už v Ženeve.


Najnovšie články
Bleskové asfaltovanie v Moskve

Sedan sa od konvenčne poháňaných exemplárov takmer nelíši. Jeho nabitie má trvať deväť hodín, normovaný dojazd dosiahne 150 km.

Lada Vesta prichádza ako elektromobil

Z odľahčenej verzie s osemvalcovým agregátom Max Wedge vznikla len malá séria. Tento exemplár najazdil za polstoročie minimum kilometrov.

Nový domov si hľadá šprintér Dodge 330

Model pokrstený po medveďovi posunie značku opäť vyššie. Zoznámili sme sa s ním osobne a dozvedeli sa niekoľko doteraz nepublikovaných detailov.

Sedeli sme v novom SUV Škoda Kodiaq

Malý hatchback zameraný na juhoamerické trhy dostal terénny štýl, ktorého súčasťou bolo zväčšenie svetlej výšky o tri centimetre.

Chevrolet Onix Activ: Módny diktát

Toyota včera oznámila, že predaj jej áut dosiahol za 1. polrok tohto roka 4,99 milióna. Volkswagen v stredu (27.7.) oznámil, že za prvých šesť mesiacov roka...

VW prekonal v 1. polroku predajmi Toyotu

Nový model Berus má mať veľkoobjemový osemvalec i elektrifikovanú verziu. Žiaden lov na titul Bugatti sa tentokrát nekoná.

Značka Keating sa opäť hlási o slovo
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×