Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info

Hodí sa do Porsche 911 drevo?

Špeciálny kabriolet od divízie Exclusive má na palubnej doske, dverách či volante drevené obklady. V športovom aute tento materiál nevidíme často.
6 3 príspevky 11.02.2016 / Marek Pokrývka

Mnoho prémiových automobiliek má oddelenia, ktorých úlohou je vyhovieť špecifickým požiadavkám tých najnáročnejších zákazníkov. Porsche nie je v tomto smere výnimkou. Jeho divízia Exclusive má na svojom konte veľa personalizovaných produktov, medzi ktoré sa nedávno pridala špeciálna deväťstojedenástka po medzigeneračnom facelifte. Zaujme najmä interiérom.

6 fotografií v galérii

Vo vnútri kabrioletu Carrera S sa objavili drevené obklady, ktoré okrem častí palubnej dosky či dverí pokrývajú aj volant a radiacu páku. Tento prírodný materiál je spájaný s luxusnými limuzínami a v športovom aute ho nevidíme často. Špeciálnu starostlivosť dostalo okrem neho aj hnedé kožené čalúnenie, no hlavným prvkom je práve drevo. Hodí sa do Porsche 911 namiesto kovu či karbónu? To je na individuálnom vkuse, majiteľ tohto auta sa však na prácu oddelenia Exclusive iste sťažovať nebude.


Najnovšie články
Produkcia áut v Británii v máji vzrástla

Z Wolfsburgu prichádza nová edícia obľúbeného SUV Touareg. Má výrazné lakovanie a luxusný interiér, v ktorom sa nešetrilo drahými materiálmi.

Touareg Executive: Ako francúzske víno

Sedan sa od štandardnej verzie líši na prvý pohľad, za čo môže v prvom rade lak. Neoficiálne sa hovorí o použití výkonnejšieho naladenia 1,8-litrového benzínu.

Lada ukázala model Vesta Sport

VAŠA TÉMA Ak sa rozhodnete cestovať na dovolenku autom, rozhodne nepodceňujte rozdiely v zákone o premávke. Na cestu sa dôkladne pripravte.

Na čo si musíte dávať pozor v Chorvátsku?

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na piatok 1. júla 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Špeciálne upravený roadster poháňaný agregátom LSX je zatiaľ v testovacej fáze, v budúcnosti by z neho mala byť šprintérska beštia.

Honda S2000 s osemvalcovým srdcom

Nekompromisný roadster pekne pritvrdil. Namiesto 695 kilogramov váži iba 640 kg a pod kapotou má objemnejší 2,3-litrový agregát.

Mexický VUHL 05 v ostrejšej verzii
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×