Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Bratský súboj: Audi vs. Lamborghini

TOP VIDEO
Poľské vydanie magazínu Top Gear hľadalo odpoveď na otázku, ktorý model z dvojice R8 Plus a Huracán LP610-4 je rýchlejší v šprinte.
9 príspevkov 03.02.2016 / Marek Pokrývka

Koncernové zdieľanie komponentov nie je ničím novým, no v ostatnom čase ho môžeme vidieť stále častejšie. Nevyhlo sa ani superšportom. Dve značky patriace pod skupinu Volkswagen v súčasnosti ponúkajú autá s prakticky identickou technikou: Audi R8 Plus je viac-menej iba prezlečené Lamborghini Huracán LP610-4. Dvojica má množstvo spoločného, no nájdu sa aj drobné rozdiely.

Ktorý model z dua Audi vs. Lamborghini je však rýchlejší? Na túto otázku hľadalo odpoveď poľské vydanie magazínu Top Gear, ktorý medzi nimi zorganizoval bratský súboj. V šprinte na štvrť míle superšporty predviedli takmer identickú dynamiku. Nakoniec zvíťazilo Audi, ale rozdiel bol skutočne nepatrný. Bez ohľadu na výsledok sa však bitka desaťvalcových áut dobre pozerá a tiež počúva.


Najnovšie články
Test Peugeot 2008: Súboj benzínu a nafty

Tiež sa vám už stalo, že na prístrojovej doske zasvietila kontrolka, ktorej ste nerozumeli? Existuje ich množstvo, najmä pri štartovaní vyzerá prístrojovka ako...

Kvíz: Poznáte význam kontroliek vášho auta?

Toyota Land Cruiser už patrí k off-roadovým legendám. V posledných generáciách je síce o čosi civilnejšia, náročného terénu sa však stále nebojí. Pozrite sa,...

Jazdená Toyota Land Cruiser: Poctivý off-road

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na sobotu 3. decembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Na náročnom povrchu sa vozidlá snažili o čo najefektnejšie prejazdy. Stretnutiu nadšencov dominovali japonské exempláre.

Off-roady na katarskej piesočnej dune

Dizajn auta okorenil úpravca dielcami z uhlíkových vlákien, chýbať nesmú špecifické kolesá. Výkon stúpol na 450 kW (612 k).

Mercedes-AMG GT S od Luethen Motorsport

Európska komisia plánuje výrazne sprísniť sankcie za manipuláciu s emisiami. Pokuty by mali dosiahnuť 30 000 eur za každé vozidlo. Európsky parlament chce...

Dieselgate: EP chce zmierniť sankcie
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×