Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

VW Ameo je Polo s väčším zadkom

Zhruba štvormetrový sedan predstavený v Dillí má krátku stupňovitú zadnú časť. Ponúkaný bude s dvomi motorizáciami.
8 2 príspevky 03.02.2016 / Marek Pokrývka

Špecifické modely šité na mieru konkrétnym trhom pripravujú automobilky už dlhé desaťročia. Často sa v tomto smere skloňuje Čína, no po najľudnatejšej krajine sveta prichádza stále častejšie do pozornosti aj jej najbližší populačný konkurent.  Viacero svetových značiek už v Indii odhalilo lokálne produkty, tým najnovším prírastkom v rodine je Volkswagen Ameo.

Volkswagen Ameo je súrodencom typu Polo 8 fotografií v galérii Volkswagen Ameo je súrodencom typu Polo

Tento zhruba štvormetrový sedan predstavený v Dillí nie je celkom novým vozidlom, čo je jasné na prvý pohľad. V podstate je to typ Polo s väčším zadkom. Spredu pôsobí identicky, aj keď drobné dizajnové odlišnosti tu možno nájsť. Karoséria sa však za B-stĺpikom výrazne mení. Pribudla tu krátka stupňovitá zadná časť s hranatým vekom batožinového priestoru a vlastným tvarom koncových svetiel. Koľko litrov kufor pojme nevieme, no podľa fotky nevyzerá byť veľmi objemný.

Zadná časť má vlastný tvar koncových svetiel 8 fotografií v galérii Zadná časť má vlastný tvar koncových svetiel

Ani interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom predávaným na starom kontinente. Identický volant či palubná doska hovoria jasnou rečou, tvarové odlišnosti sú len v zanedbateľných drobnostiach. Sedan však môže o vybavení svojho európskeho súrodenca iba snívať. Na indické pomery ale chudobný nebude: nový Volkswagen dostane dva airbagy, tempomat, parkovaciu kameru a senzory, klimatizáciu, či multimediálny systém podporujúci rozhranie MirrorLink.

Interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom 8 fotografií v galérii Interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom

VW Ameo bude ponúkaný s dvomi motorizáciami. Na výber má byť atmosférický benzínový trojvalec s objemom 1,2 litra alebo 1,5-litrový naftový štvorvalec. Oba agregáty budú štandardne spriahnuté s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, turbodiesel možno za príplatok vybaviť sedemstupňovou dvojspojkou. Bližšie parametre ani ceny známe nie sú.


Najnovšie články
Porsche Panamera: Evolúcia prebehla úspešne

Nissan rokuje s britskou vládou o prípadnej kompenzácii za odchod Británie z EÚ ešte predtým, ako rozhodne o investícii do výroby novej generácie Qashqaia

Nissan chce od Británie kompenzáciu

Elektrické kupé má karosériu z uhlíkových vlákien, atraktívny dizajn a pohon z vychádzajúci z techniky monopostu Formula E.

Renault v Paríži otvoril exkluzívny TreZor

Po ôsmich rokoch od uvedenia prvej generácie prichádza druhá. Je väčšia, ľahšia a lepšie vybavená. Ako však pôsobí naživo?

Audi Q5: Druhá generácia poriadne schudla

Do Paríža prišli z krajiny vychádzajúceho slnka hneď tri rôzne verzie kompaktu, najväčšie haló vyvolal športový prototyp.

Honda prekvapila: Civic Type R i sedan!

Obrovské sedemmiestne SUV dokáže vďaka dvakrát prepĺňanému osemvalec zrýchliť z nuly na 100 km/h za 4,2 sekundy a dosiahnuť tristovku.

Brabus 850 XL: Svaly pre veľkého medveďa

Sedemmiestne francúzske SUV nemá plnohodnotný tretí rad sedadiel, na kratšie trasy však možno vytvoriť kompromisné usporiadanie.

Peugeot 5008: Rodinné gény zostali
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×