Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Poľský superšport dostal meno Hussarya

Poliaci odhalili podobu svojho superšportu Arrinera a zároveň zverejnili aj názov sériovej verzie. Bude to Hussarya. Zdá sa vám to povedomé?
7 1 príspevok 06.08.2012 / Marián Balog

V procese vzniku bola Arrinera kritizovaná za to, že sa až príliš ponášala na produkty značky Lamborghini. Sťažnosti boli vyslyšané a poľský superšport dostal vo finále vlastnú tvár, aj keď o prednej časti sa dá polemizovať stále. Výrobca to však zaklincoval zverejnením názvu poľskej beštie.

Arrinera dostala názov Hussarya 7 fotografií v galérii Arrinera dostala názov Hussarya

Arrinera dostane názov Hussarya, ktorý sa nápadne ponáša na názov najnovšieho Pagani Huayra. Poliaci popierajú akýkoľvek zámer imitovať niekoľkonásobne drahšie talianske auto a odkazujú na históriu svojej krajiny. Ako inšpirácia vraj poslúžila poľská husárska kavaléria.

Arrinera dostala názov Hussarya 7 fotografií v galérii Arrinera dostala názov Hussarya Arrinera dostala názov Hussarya 7 fotografií v galérii Arrinera dostala názov Hussarya
 Prvé obrázky sériovky odhaľujú zaujímavo riešenú aerobrzdu

Či je Hussarya definitívny názov auta, alebo Arrinera iba šteklí verejnú mienku ako v prípade Lambo dizajnu konceptu zatiaľ nevieme. Nechajme sa prekvapiť, čo z Poliakov vylezie v absolútnom finále. Predaje by mali odštartovať koncom roka 2013 s cenovkou od asi 117 000 eur bez dane.

BANNER300


Najnovšie články
Neuveriteľné: Trabant v sexi kalendári

To najlepšie čo Mercedes-Maybach zvládne. Obrnený S600 Pullman Guard stojí viac než milión eur, čo za to ponúkne?

Pullman S600 Guard: Odolá aj výbuchu bomby

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na nedeľu 25. septembra 2016. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Štúdia by mala vychádzať z hatchbacku i30. Očakávať pri nej môžeme nielen radikálne tvary, ale tiež silný turbomotor.

Hyundai avizuje športový koncept RN30

Prototyp VBB-3 s výkonom asi tritisíc koní šiel na soľnom jazere maximálnou rýchlosťou 576 km/h, finálny výsledok sa však počíta priemerom z dvoch jázd.

Venturi prekonalo elektrický rekord

Starostlivý majiteľ na svojej Škode 100 najazdil len 17 000 kilometrov a potom ju zamkol v garáži. Po 35 rokoch uzrela svetlo sveta a žiari ako nová.

Skvost skrytý v garáži: Škoda 100 z roku 1970

Úsek D3 Svrčinovec – Skalité sa stavia v polovičnom profile, v dĺžke 11 265 metrov.

Dostavba úseku D3 má polročný sklz
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×